Статистика відвідувань
Сьогодні | 154 | |
Вчора | 442 | |
За тиждень | 1588 | |
Попередній тиждень | 3711 | |
За місяць | 13362 | |
Попередній місяць | 16675 | |
Загальна (з_23.06.15) | 1885071 |
Ваш IP: 18.212.87.137
Сьогодні: 28-03-2024 12:36
Вчителі математики
Чернова Вікторія Володимирівна Голова МО вчителів математики Народилася 12.09.1975 року. Закінчила РДПІ в 1997 році. Вчитель вищої категорії, старший вчитель. Проблемна тема вчителя: "Розвиток логічного мислення учнів у процесі навчання математики , як один із шляхів всебічного розвитку та самореалізації особистості" |
|
Портфоліо вчителя -
Тема, над якою працює вчитель: "Розвиток логічного мислення учнів шляхом впровадження інноваційних технологій навчання". Прогнозовані результати:
Досягнення вчителя: Нагороджена грамотами та подяками:
Підготувала та видала методичні розробки:
Має щорічно призерів ІІ та ІІІ етапів олімпіад, призер IV етапу- Остапчук Юрій (2007р.) Публікації на сайті школи:
Результат роботи Лагодюк В. Ю. :
Управлінська діяльність : - Співпрацює з органами місцевого самоврядування. - Співпрацює з піклувальною радою школи. - Проведення семінару співробітництва школи, координатор міжнародних проектів, фінансованих програмами Євросоюзу та програм обміну учнівською молоддю. - Участь у роботі Всеукраїнської творчої групи з питань впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України». - Координує роботу з учнями, що мають особливі потреби, впроваджує інклюзивне навчання у школі. - для директорів міста ( м. Варшава). Обмін досвідом щодо організації співпраці з міжнародними фундаціями з написання проектів та реалізації програм обміну учнівською молоддю. - Організатор міжнародного Напрацювання: - Укладено матеріали по системі внутрішкільного контролю в НВК №12; - Розробила конструктор електронного аналізу уроку; - Розробила систему управлінської діяльності з впровадження науково-методичного проекту «Інтелект України»; - Розробила алгоритм реалізації міжнародних проектів; - Укладено матеріали по реалізації міжнародних проектів в книзі «Пізнаємо Європу разом» (відзначено грамотою на ІІІ міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти 2012 р.»); - Є співавтором посібника по роботі з обдарованими дітьми «Від творчого вчителя до творчого учня» (2014 рік - ІІІ місце на міському ярмарку педагогічних інновацій); - Автор посібника «Математична скарбничка», - Автор посібника «Нестандартні методи розв’язування математичних задач» - Укладено матеріали по системі роботи з обдарованими дітьми та надруковано у журналі «Директор школи»; - Уклала матеріали у навчально-методичні відео-посібники:
|
|
Гайдук Галина Валентинівна Народилася 13.12.1964 року. Закінчила РДГУ в 1987 році. Вчитель-методист . Кредо вчителя: “Перед людиною є три шляхи пізнання: шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування - найбільш легкий, шлях особистого досвіду - найбільш важкий.” Тема, над якою працює вчитель: "Формування і розвиток творчої особистості учня у процесі вивчення математики".
Досягнення вчителя:
Напрацюваня: Застосування властивостей степеня з цілим показником (8-клас) - Переглянути... |
|
Тема, над якою працює вчитель: "Компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках математики".
Досягнення вчителя:
Методичні матеріали:
Уклала програму підготовки учнів до вступу у ВНЗ та програму підготовки до ЗНО. Проводить роботу з обдарованими дітьми. |
|
Ніколайчук Оксана Іванівна Народилася 22.02.1970 року. Закінчила РДПІ в 1992 році. Стаж педагогічної роботи – 18 років. Вчитель вищої категорії, старший вчитель. Кредо вчителя: ”Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її.” Тема, над якою працює вчитель: "Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення математики". Очікуваний результат при використанні технології «критичного мислення»: - здатність особистості долати в собі схильність до однозначно– догматичного сприйняття світу; - вміння аналізувати ту чи іншу проблему з різних боків; - користуватися інформацією з різних джерел, відрізняючи об’єктивний факт від суб’єктивної думки про нього; - логічний умовивід від упередженого припущення; -вміння людини адекватно визначити причини і передумови наявних проблем; - готовність докласти зусиль для їх практичного подолання . Досягнення вчителя:
Напрацювання:
|
|
Замлинна Тетяна Йосипівна Народилася 12.09.1972 року. Закінчила РДПІ у 1995 році. Вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Кредо вчителя: "Дитину спочатку потрібно навчити хотіти і любити, а вже потім – знати і вміти". Тема,над якою працює вчитель: "Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики". Основними завданнями теми є:
Досягнення вчителя:
|
|
Іванкова Наталія Володимирівна Народилася 13.06.1973 року. Закінчила РДПІ в 1995 році. Вчитель вищої категорії, старший учитель. Кредо вчителя: У – успіх, увага Р – радість, робота О –обдарованість, організованість К – кмітливість, колективізм Тема, над якою працює вчитель: "Удосконалення форм і методів проведення уроків математики". - опора на психолого-дидактичні закономірності навчального процесу; - застосування методів і прийомів навчання, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвиваючи їх творчі здібності, спрямовані на формування особистості; - вміле поєднання колективних, групових та індивідуальних форм навчання; - раціональне використання наочності та технічних засобів, зокрема компютерів; - підвищення інтересу учнів до математики за допомогою історичних відомостей, дидактичних ігор, нетрадиційних уроків. Досягнення вчителя:
Напрацювання:
|
|
Карпович Світлана Миколаївна Народилася 11 вересня 1971 року. Закінчила РДПІ в 1993 році. Вчитель вищої категорії, старший вчитель. Кредо вчителя: "Учитель – не той, хто вчить, а той, у кого вчаться". Тема, над якою працює вчитель: "Удосконалення форм і методів проведення уроків математики". Кожен урок зробити цікавим дуже нелегко. Для цього використовую - узагальнюючі схеми, таблиці, різнорівневі картки, алгоритми розв’язування, різні форми роботи: 1) робота в групах, 2) конкурси, 3) змагання команд, 4)самооцінка та самоперевірка. Досягнення вчителя:
|
|
Чибиряк Інна Михайлівна Народилася 16.10.1975 року. Закінчила РДГУ в 2001 році. Вчитель вищої категорії. Кредо вчителя: “Через почуття та розум до душі і серця кожного учня.” Тема, над якою працює вчитель: "Впровадження освітніх інноваційних технологій для активізації розумової діяльності учнів на уроках математики". Головне в педагогічній роботі– є пробудження в учнів інтересу до навчання, що можливе лише під час взаємної співпраці вчителя і учня, відшукання такої стежини, що пролягає до душі кожного учня. Шляхи активізації розумової діяльності учнів: - поєднання інноваційних технологій і традиційного уроку; - використання диференційованого підходу до кожного учня; - застосування проблемно-пошукових бесід, нестандартних задач. Досягнення вчителя:
Напрацювання:
|