gototopgototop



Osvita Rivne
Osvita Rivne
Children-Hotline
Info-Centr
Info-Centr
Info-Centr
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Rivne Radio Club

Статистика відвідувань сайту


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні194
mod_vvisit_counterВчора347
mod_vvisit_counterЗа тиждень194
mod_vvisit_counterПопередній тиждень3663
mod_vvisit_counterЗа місяць14275
mod_vvisit_counterПопередній місяць11982
mod_vvisit_counterЗагальна (з_23.06.15)1499079

Online (за останні 20 хвилин): 4
Ваш IP: 34.228.229.51
Сьогодні: 28-11-2021 16:53
   . ,

Школа за екологію: думати, досліджувати, діяти!

 

З метою формування ціннісного ставлення особистості до природи, учні НВК №12 взяли участь в конкурсі проектів, який проводиться Гете-інститутом під девізом  «Школа за екологію: думати, досліджувати, діяти!». Конкурс покликаний привернути увагу учнів до проблем навколишнього середовища, з якими вони щоденно стикаються в своєму місті.

Робота над проектом «Почни енергозбереження із себе!» велася учнями 9-В та 10-Б класів (Мельничук О., Скоропада О., Робейко О., Ваврик А., Труш О., Іванова Д., Садовчук Т.) під керівництвом учителя німецької мови Мороз О.М. та вчителя фізики Бондарук Л.В. впродовж жовтня-листопада 2015 року.

За цей час учасники проекту опрацювали теоретичні основи енергоспоживання в Україні, в місті та в побуті, ознайомилися із Програмою енергозбереження та енергоефективності міста Рівного на 2015-2019 роки та провели ряд заходів, вимірювань, досліджень.

З метою визначення витрат гарячої води і розрахунку енергії, необхідної для її нагрівання, та можливих шляхів економії, був проведений практикум. Ваврик А., провівши необхідні вимірювання, визначила кількість гарячої води, яку споживає її сім’я впродовж тижня. Наступні вимірювання вона провела після запровадження заходів з економії води (зміна звичок, устаткування) та підрахувала приблизну економію енергії.

Учениця Труш О. впродовж 2 тижнів виконувала практикум з вимірювання спожитої її сім’єю електроенергії: до запровадження заходів з економії електроенергії та після. Отримані результати та дієві рекомендації щодо економії енергії в побуті були оформлені учнями у буклет.

З метою привернути увагу мешканців міста до необхідності заощадження енергії та поширити досвід ефективного енергозбереження в побуті, просвітницької роботи серед мешканців міста, буклет «Почни енергозбереження із себе!» був поширений серед школярів, батьків та мешканців міста.

З метою формування знання молодших школярів про електроприлади у побуті, виховання ощадливого використання електроенергії у молодших школярів, серед учнів молодших класів був проведений конкурс малюнків на тему «Енергозбереження в побуті». Участь у конкурсі взяли 93 учні, 20 з яких були нагороджені грамотами. Для учнів 5-х класів учасниками проекту були проведені виховні години на тему «Енергозбереження у власному домі», де в цікавій формі ознайомили п’ятикласників із простими шляхами заощадження енергії та коштів у побуті.

З метою привернути увагу старшокласників до проблем екології, збільшення енергоспоживання, здійснення екологічного виховання, розширення світогляду учнів з питань енергозбереження як важливого елемента в житті людини, для учнів 9-х класів були проведені інтегровані уроки «Енергозбереження для всіх і кожного». На цих уроках проблеми енергоспоживання в Україні розглядалися з точки зору різних предметів: фізики, хімії, екології, географії та історії. Учні дізналися про еволюцію відносин людини і природи, про екологічні проблеми та їх причинно-наслідковий аспект, про значення енергоносіїв в житті людини та шляхи їх економії.



Переглянути фото...

 

 

 

В рамках проекту «Школа за екологію: думати, досліджувати, діяти!» Goethe-Institut щорічно проводить  конкурс  проектів щодо проблеми навколишнього середовища.

Участь у цьому конкурсі учні нашої школи беруть не вперше. Вивчаючи тему «Чисте повітря - здорові легені міста» під керівництвом вчителя географії Качараби О.П. та вчителя німецької мови Мороз О.М., учні НВК №12  Жагаріна Ія, Тищенко Наталія і  Степаненко Валерія вирішили дослідити, чому м.Рівне за  даними мережі спостережень національної гідрометслужби України протягом першого півріччя 2017 року оцінювався як високий і потрапило в рейтинг найбільш забруднених міст України( 14 місце). Тому були поставлені такі завдання:

1.    Дізнатися, які існують у нашому місті заклади спостережень і контролю за рівнем забруднення атмосферного повітря.

2.    Ознайомитись з основними викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря та джерелами їх походження.

3.    Дослідити вплив шкідливих речовин на рівень захворюваності населення м. Рівного.

4.    Скласти карту «Стан атмосферного повітря на території м. Рівного»

5.    Проведення активної просвітницької діяльності учнями старших класів для розповсюдження екологічної культури населення.

За конкурсним відбором міжнародного журі   ми були  запрошені   представляти свій проект до міста Берлін у травні  2018 року. На конференції проекти представляли 14 команд з 10 країн світу : Німеччини, Китаю, Росії, Аргентини, Казахстану, Киргизстану, Вірменії, Грузії, Білорусії і України. Учні брали участь  цікавих майстер-класах, які були присвячені захисту навколишнього середовища та здобули  досвід у спілкуванні із людьми різних країн. Для вчителів були проведені лекції   та  тренінги з підвищення кваліфікації.

Школярі розробили Звернення до молоді всього світу, в якому вони закликають своїх однолітків не залишатися байдужими до проблем клімату і навколишнього середовища, а також виступили за мирне співіснування всіх людей на планеті. Звернення було передано представникам уряду ФРН.

Дякуємо Гете-Інституту за плідну та змістовну співпрацю.