gototopgototop



Osvita Rivne
Osvita Rivne
Children-Hotline
Info-Centr
Info-Centr
Info-Centr
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Osvita Rivne
Rivne Radio Club

Статистика відвідувань сайту


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні506
mod_vvisit_counterВчора712
mod_vvisit_counterЗа тиждень506
mod_vvisit_counterПопередній тиждень3562
mod_vvisit_counterЗа місяць9621
mod_vvisit_counterПопередній місяць19621
mod_vvisit_counterЗагальна (з_23.06.15)1066949

Online (за останні 20 хвилин): 12
Ваш IP: 3.226.254.115
Сьогодні: 18-11-2019 14:33
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Німеччина / Germany

Вітання!

Вітаємо ученицю 9-В класу, Єлизавету Кухарук, з перемогою у конкурсі від Goethe-Institut «Fotografie-Werkstatt», який відбувався з 17 по 30 жовтня. Журі Goethe-Institut відібрало найкращі роботи серед надісланих на конкурс та запрошує учасників-переможців на воркшоп до Києва, який відбудеться 2-3 грудня. Бажаємо позитивних емоцій, незабутніх вражень, нового досвіду та гарних успіхів! Так трима

 

Bildergeschichten-Wettbewerb: „Wie du und ich“

 

Вітання!

Вітаємо ученицю 6-Г класу - Анастасію Дудко!
Анастасія брала участь у конкурсі малюнків від Goethe-Institut „Schule digital: Wie geht das?“. Журі конкурсу високо оцінили гарну роботу Анастасії та надали
приз глядацьких симпатій, а саме, вона отримала підручники для вивчення німецької мови та книгу з коміксами.
Бажаємо подальших успіхів та нових перемог!

 

Wettbewerb „Fotografie-Werkstatt“

AUSSCHREIBUNG

Wettbewerb „Fotografie-Werkstatt“

Wettbewerb für ukrainische PASCH-Schülerinnen und Schüler

Du fotografierst gern? Du lernst Deutsch? Du bist kreativ?

Dann bist Du beim Fotowettbewerb„Fotografie-Werkstatt“ genau richtig.

Während der Fotografie-Werkstatt lernst Du, wie Du mit dem Smartphone oder einer Kamera eindrucksvolle Bilder aufnehmen kannst. Du lernst, wie Du damit Geschichten erzählen kannst, die Menschen bewegen.Gemeinsam mit dem deutschen Künstler Wolfgang Hauck erkundest Du, welche Stile und Blickwinkel es in der Fotografie gibt, was der fotografische Blick auf die Welt ist und viel mehr.

Die Fotografie-Werkstatt findet am 02.12-03.12.2019 in Kiew statt und soll Dich auf den Fotowettbewerb 2020 „Zeige die Geschichte, die Menschen bewegt“ vorbereiten.

Quelle: T-Online

Hier ist Deine Aufgabe:

1)   Sende uns zwei eigene Fotos zu, die Du gemacht hast und besonders gelungen findest.

2)   Beschreibe in einem Essay die Geschichte, die die Fotos repräsentieren (max. 200 Wörter)

3)   Diese Fragen können Dir behilflich sein:

  • Aus welchem Grund und wo hast du die Fotos aufgenommen?
  • Welche Geschichte steht dahinter?
  • Was möchtest Du mithilfe der Fotos mitteilen?

4)   Speichere Deine gescannte Bilder als pdf-Datei oder jpg ab und sende anuns zusammen mit dem Text in einer Datei zu.

5)   Sei kreativ!

Teilnahmevoraussetzungen:

  • Du bist zwischen 14 und 18 Jahren alt,
  • Du lernst Deutsch und hast bereits ein Zertifikat Fit in Deutsch A2 des Goethe-Instituts oder höher und bist nicht in der Abschlussklasse,
  • Du hast Interesse am Thema Fotografie
  • Du bist bereit, Deine Kenntnisse an Deiner Schule zu multiplizieren und andere Schüler am Fotowettbewerb 2020 unterstützen

Achtung: Du darfst keine Bilder verwenden, die du einfach aus dem Internet heruntergeladen hast. Du musst das Bild selbst aufnehmen. Nach Ende der Wettbewerbsfrist werden alle Beiträge auf die korrekte Einhaltung der Formalien gesichtet, auf Plagiat überprüft und einer Jury in der Zentrale des Goethe-Instituts in München vorgelegt. Diese wird über die besten Arbeiten entscheiden.

Der Wettbewerb wird vom Goethe-Institut in Kiew im Rahmen der Initiative „Schulen: Partner der Zukunft“ organisiert. Er richtet sich an Schülerinnen und Schüler der vom Goethe-Institut Ukraine betreuten PASCH-Schulen

Bewertungskriterien:

-       Originalität und Kreativität

-       Formale Korrektheit (Einhaltung des Copyrights, NUR eigene Bilder

Alle Beiträge sollen eigenständig erstellt sein!

Einsendeschluss für alle Bewerbungen ist der 30.10.2019.Es können nur Bewerbungen mit vollständig ausgefüllten und unterschriebenen Formularen berücksichtigt werden! Bitte alle Bilder per E-Mail an das Goethe-Institut Ukraine schicken:

 

Goethe-Institut Ukraine

Projekt „Schulen: Partner der Zukunft“

Betreff: Fotografie-Werkstatt

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Goethe-Institut в Україні

14 – 18.10.2019, м.Київ,
Goethe-Institut в Україні.
З метою імплементації підприємницької компетенції в освітній процес знайомимося з методикою TheoPrax.
Співзасновники фонду TheoPrax професор др. Петер Ейєрер і Дьорте Краузе мають на меті не тільки презентувати інноваційні технології навчання, а й супроводжувати роботу школи у проекті TheoPrax.
Методика «TheoPrax» передбачає організацію формулювання науково-прикладних тем і проблем промисловими підприємствами для надання цих наукових тем на розгляд учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Школярі, у свою чергу, в рамках навчального процесу об’єднуються у так звані «шкільні фірми» і пропонують як ідеї для розв’язання цих проблем, так і проекти, розроблені для зазначених замовників. Науковці закцентують увагу на основній меті проекту – підвищенні інтересу до навчання, об’єднання понять думання і дії, забезпечення можливості самостійного подальшого навчання. Ключовим моментом у такому навчанні, на переконання дослідників, є саме посилення самостійної діяльності учнів, їх активної мотивованої допитливості та наукової цілеспрямованості.

 

 

 

Die Realisierung des Schulprojekts "Jugendliche machen ein soziales Video"

„Jugendliche machen ein soziales Video“ –  so nannten die Schülerinnen und Schüler des Lyzeums Nr. 12 und die Projektkoordinatorin Olga Moroz das Schulprojekt im Rahmen des Programmsvom Goethe-Institut „Schulen: Partner der Zukunft“. Um möglichst viele Teilnehmer zu erreichen, beschlossen sie, die Schüler aus den PASCH-Schulen in Winnyzja und Chmelnyzkyj miteinzubeziehen. Am 18. September 2019 trafen sich 19 Teilnehmer in  der Stadt Riwne.

 

Sport der Zukunft – schneller, höher, grenzenlos

 

Літній мовний курс від Goethe-Institut у м. Дудерштадт

Ще одна учениця нашої школи, Ганна Затірка, відвідала літній мовний курс від Goethe-Institut у м. Дудерштадт, Німеччина (07.07.2019 – 27.07.2019) та ділиться враженнями від поїздки:

«Ця поїздка стала незабутнім досвідом для мене. Неймовірно багато хороших вражень та емоцій. Вивчення німецької мови стало набагато простішим заняттям, з’явилася величезна мотивація працювати далі. Але головне, це знайомства та дружба з цікавими, розумними, талановитими і просто чудовими людьми, з якими я і надалі підтримую зв‘язок»

 

 

Посилання -

 

Літній табір від Goethe-Institut

Аліна Пилипей, учениця 9 класу, відвідала літній табір від Goethe-Institut у м. Трабзон, Туреччина ( 20.07.2019 – 03.08.2019) отримавши перемогу у конкурсі «Що для тебе є типово німецьким /українським?» та ділиться враженнями від поїздки:

«Ці дні у літньому таборі були незабутніми. Атмосфера була чудовою, оскільки всі були дуже привітні та дружні. Мені сподобалися учителі та уроки, адже вони були цікавими. Дякуючи табору я знайшла багато друзів з іншим країн світу та мала змогу покращити свої знання з німецької мови. Запам’яталися мені також танці. Табір був чудовий, спогади про нього залишаться надовго у моєму серці!

Die Tage in diesem Sommercamp waren unvergesslich. Die Atmosphäre war sehr schön, weil alle sehr freundlich waren. Die Lehrer und Unterrichten waren cool, weil sie sehr interessant waren. Dank dem Camp habe ich viele Freunde aus anderen Ländern gefunden und meine Deutschkenntnisse verbessert. Der Tanzabend war auch sehr toll! Das Sommercamp war wunderschön und die Erinnerungen bleiben in meinem Herzen sehr lange!

Посилання -

 

Тритижневі літні мовні курси у Берліні

Учениця 9-В класу, Олександра Левшук, відвідала тритижневі літні мовні курси у Берліні в рамках проекту від Goethe-Institut "Школи: Партнери майбутнього" (21.07.2019 - 10.08.2019) та ділиться враженнями від поїздки:

"Під час трьохтижневої поїздки до Берліну я набралася багато нового досвіду в спілкуванні з людьми, познайомилась з неймовірно добрими та відкритими ровесниками з 13 країн світу. Ми відвідали багато місць, познайомилися з культурою Берліну й дізналися багато цікавих фактів з його історії. Навіть після того, як ми роз‘їхалися у свої країни, ми підтримуємо контакт та вже домовляємося про зустріч наступного року. Окрема подяка нашим вчителям та супроводжуючим, які завжди нас підбадьорювали та підтримували, починаючи з моменту, коли ми зустрілись і закінчуючи хвилинами перед польотом. Дякую, дякую і ще раз дякую!!!"

 

 

Посилання -

 

Moodle-Führerschein

 

Goethe institut

 

Freunde ohne Grenzen

 

PASCH-Schulen

„Soll an den Grundschulen der Ukraine eine Spezialisierung wieder möglich sein, die durch die „Nova Ukrainska Schkola“ seit Schuljahresbeginn abgeschafft worden ist?“
„Soll Umweltschutz als Pflichtfach an allen Schulen der Ukraine eingeführt werden?“
zu diesen Streitfragen haben die acht besten deutschsprachigen Debattantinnen und Debattanten aus Kiewer PASCH-Schulen im heutigen Schulverbundfinale Jugend debattiert international zwei intensiven Debatten geführt. In den Debatten ging es nicht nur um die bessere Sachkenntnis, sondern auch darum, sich mit den Meinungen anderer fair und sachlich auseinanderzusetzen. Wichtig war also, gut zuzuhören, die Gegenposition nachzuvollziehen, sie aber auch zu hinterfragen, und die eigene Position mit Argumenten zu stützen. Hier sind unsere GewinnerInnen:
Maria Revenko und Maryna Dmytryk (Schule 239), Dmytro Herasymenko (Schule 53), Yelysaveta Gryban (Schule 14). Viel Erfolg bei der Landesqualifikation Jugend debattiert international am 14. April!

Фото -

 

Гете-інститут

7.03.2019 
Завдяки співпраці з Гете-інститутом продовжуємо вивчати систему освіти Німеччини. Сьогодні відвідуємо школи у м. Берліні. Маємо можливість побувати на уроках. Усе банально просто. Учителі зосереджені тільки на навчанні та розвитку дітей ( методи, форми, технології, проекти тощо), нічого іншого! Життя школи підпорядковане чітким правилам. Дзвінки на уроки відсутні:)Дивовижним є те, що немає метушні і ніхто нікуди не поспішає, водночас немає спізнень на уроки. Взаємоповага та навчання тут у пріоритеті. На перервах вражає відносна тиша. Тут створено умови для всіх і окремо для кожного. На уроках діти навчаються, а на перервах - відпочивають, бешкетують, займаються спортом на майданчиках школи. Не повірите, але в технологічно розвиненій Німеччині не видно дітей, яких поглинули ґаджети. Учні вмотивовані та повністю самостійні й відповідальні за свої вчинки. Інноваційні та інформаційні технології наявні, але не домінують. Живе спілкування - понад усе. Академічна свобода педагогів! Нікого не цікавить, як ти навчаєш, важливим є кінцевий рівень знань. У класних журналах тут фіксують лише тему уроку та прізвища відсутніх учнів ( ніяких оцінок!). Оцінювання  вчителі ведуть у своїх записниках, і доступ до цієї інформації мають лише батьки і тільки на письмовий запит. Учителі, діти їхні батьки - усі виконують свою місію з усвідомленням відповідальності за кінцевий результат.

Фото -


 

Гете-інституті - знайомство з системою освіти Німеччини

06.03.2019 гостинна зустріч в Гете-інституті - знайомство з системою освіти Німеччини. Вражає те, що, провчившись у школі дев'ять років, діти можуть не отримати документа про освіту, якщо не матимуть базових знань з основних предметів. Коротко і чітко: не хочеш учитися - іди працювати. Держава створює умови, а ось відповідальність за навчання дітей покладено на сім'ю. У центрі, безперечно, дитина, однак повага до - вчителя перш за все.

 

Фото -

 

Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі». Другий день

Другий день семінару вчителів німецької мови у рамках співпраці з Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі» підійшов до закінчення. Готові втілювати нові ідеї разом з вчителями-предметниками на CLIL-уроках.

 

Фото -

 

Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі». Перший день

Перший день семінару у рамках співпраці з Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі». Метою семінару є підвищення кваліфікації вчителів німецької мови, розвиток педагогічно-дидактичних навичок у сфері CLIL, а також ознайомлення з методами роботи з виданнями LINGO для використання під час уроків та розробка уроків з використанням матеріалів LINGO.

 

Фото -

 

Call for participants to the Thorvald Stoltenberg Seminar

For young leaders primarily between the age of 18 - 30 who:
-are involved in activities promoting diversity and intercultural understanding,
-wish to develop competences and work with practical educational tools,
-are committed to organize activities to engage others in intercultural dialogue after completing the training.
Application deadline is 1 April 2019.


 

Goethe institut

Was hilft, mit weniger Stress sprachlich zu handeln und erfolgreich zu lernen? Warum haben manche Lernenden dabei zu viel Stress und Frust und wie kann uns hier die Neurodidaktik behilflich sein? Wir gehen diesen und anderen Fragen nach im zweitägigen Seminar für PASCH-Fit-LehrerInnen vom 04.04. bis 05.04.2019 und tauschen Ideen und Erfahrungen aus. Senden Sie Ihre Bewerbungen bis zum 04.03.2019 an folgende E-Mail Adresse: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Für Teilnahmevoraussetzungen und Aufgaben wenden Sie sich bitte an die Koordinatorinnen unserer PASCH-Fit-Schulen.

 

Школи: партнери майбутнього

Відвідування освітнього ярмарку Didacta у місті Кельн в рамках проекту «Школи: партнери майбутнього». 
Мали можливість ознайомитися з системою навчання у Hans-Böckler-Berufskolleg.

 

Фото -


 

Goethe institut

Вітаємо!!!
учениць 9 – В класу - Олександру Левшук та Анну Затірку з перемогою у конкурсі «Що для тебе є типово німецьким/українським?».
Олександра отримала стипендію для відвідування тритижневого мовного курсу в місті Берлін. 
Анна отримала стипендію на тритижневі мовні курси у місті Дудерштадт.

Вітаємо!!!

Ученицю 10 – В класу Надію Бялу з перемогою у конкурсі «Що для тебе є типово німецьким/українським?».
Надія отримала стипендію для відвідування тритижневого мовного курсу в місті Дрездені. 
Бажаємо подальших успіхів!

 

Auf den Spuren von Alexander von Humboldt

 

Goethe-Institut шукає поціновувачів навчального методу «Камішібай»!

Ви вже добре знайомі з цим методом та успішно його використовуєте на заняттях з німецької мови? Тоді беріть участь у нашому конкурсі для вчителів та отримуйте нові цікаві матеріали для театру «Камішібай». Заявки приймаються до 28.02.2019. 
Більше про конкурс: https://www.goethe.de/…/spr/eng/deutsche_minderheit/kwl.html

Goethe-Institut sucht die Kamishibai-Theater-Fans! Sind Sie von dieser Methode ganz begeistert, nehmen Sie an unserem Lehrerwettbewerb teil und gewinnen Sie spannende Kamishibai-Materialien für Ihren Deutschunterricht! Der Bewerbungsschluss ist der 28.02.2019. Mehr über den Wettbewerb: https://www.goethe.de/…/spr/eng/deutsche_minderheit/kwl.html.

 

 

КІНОКОНКУРС НА СТВОРЕННЯ НАУКОВОГО КЛІПУ

Цифровий університет JuniorUni організовує перший великий кіноконкурс на створення наукового кліпу. Хто зробить найкращий, найрозумніший, найоригінальніший кліп на тему робототехніки, дослідження космосу, природознавства чи стабільного розвитку?

ДЛЯ ШКОЛЯРІВ 7-9 КЛАСІВ

ПРИЙОМ РОБІТ ДО 14.02.2019

ПРИЗИ:

-  1-ШЕ МІСЦЕ – ТРИТИЖНЕВИЙ МОВНИЙ КУРС В НІМЕЧЧИНІ

-  2-ГЕ МІСЦЕ – КВАДРОКОПТЕР DJI MAVIC AIR FILMDROHNE

-  3-ТЄ МІСЦЕ – IPAD PRO

-  ПРИЗ ГЛЯДАЦЬКИХ СИМПАТІЙ – IPAD

 

PASCH Goethe-Institut Ukraine

10 років PASCH присвячується...
Wie PASCH mein Leben bereichert hat.
PASCH-Alumni aus der Ukraine berichten