gototopgototop

Німеччина / Germany

Конкурс на отримання стипендії

Конкурс на отримання стипендії у молодіжних курсах в Німеччині для українських PASCH-школярів „MeinBlick Ukraine-MeinBlick Deutschland“ під керівництвом Goethe-Institut в Україні
Дедлайн: 20.02.2022

 

Erinnerungskultur in meiner Stadt

 

Das Lyzeum Nr.12 wünscht schönes Weihnachten!

Час любові і ласки,
тільки зовні воно залишається дійсно класним.
Світло свічки і аромат яблук,
Так - Різдво в повітрі.
Бажаємо вам гарної години
В дуже мирному сімейному кругові.

Щасливого Різдва!

 

Мова. Культура. Німеччина

 

Бібліотека- партнер Goethe-Institut в Україні центр «Мова. Культура. Німеччина» запрошує учнів взяти участь у конкурсі рецензій на книги сучасних німецьких авторів!
Що для цього треба?
• Прочитати книгу будь-якого німецького автора ХХІ ст. німецькою або українською мовами, написати відгук німецькою або українською і опублікувати його на порталі Goodreads. приєднавшись до групи: https://www.goodreads.com/group/show/1175555
• Надіслати свою рецензію і посилання на публікацію, заповнивши реєстраційну форму до 7 лютого 2022 р.
Де можна безкоштовно взяти книгу на абонемент?
• В центрі «Мова. Культура. Німеччина» вашого міста. Такі центри знаходяться в обласних бібліотеках кожного регіону України: https://www.goethe.de/ins/ua/uk/ueb/koo/par.html
• В електронній бібліотеці “Onleihe” https://www.goethe.de/ins/ua/uk/kul/bib/onl.html
Яка винагорода чекає на переможців?
• Переможці, які посядуть І місце отримають подарунковий сертифікат на суму 1000 грн. для придбання товарів в популярному інтернет-магазині!
• Переможці, які посядуть ІІ і ІІІ місця отримають подарунки з символікою Goethe-Institut в Україні!
Де отримати поради фахівців щодо написання рецензій?
На вебінарах:
1) Перший вебінар відбудеться 27.12.2021, 11:00-12:30.
Тема: Німецькомовна література XXI століття: теми, проблеми, постаті.
2) Другий вебінар відбудеться 12.01.2022, 11:00-12:30.
Тема: Написання рецензій та інтерпретація тексту.
Зареєструватись для участі у вебінарах можна за посиланням:
 

Всеукраїнський лінгвістичний конкурс із німецької мови

 

Уже стало традицією! Всеукраїнський лінгвістичний конкурс із німецької мови відбувся 25.11 у НВК 12. До конкурсу були долучені учні 5 Г класу(кл. к. Місюра О. С.), 8 Г класу (кл. к. Затірка О. М. ) та 6 Д класу (кл. к. Андраш Т. В.). Конкурс надає можливість перевірити рівень володіння мовою, обізнаність в історичних подіях, культурі та особливостях Німеччини. Дякуємо батькам, які підтримали дітей у інтелектуальному конкурсі, який формує впевнену та успішну особистість.
Організатори: Ревуцька С. А., Попова Т. Й.

 

 

Запрошуємо взяти участь у цифровій грі про клімат «Keep Cool» від Goethe-Institut, ставши мером мегаполісу, який буде визначати економічний розвиток міста.

Запрошуємо взяти участь у цифровій грі про клімат «Keep Cool» від Goethe-Institut,  ставши  мером мегаполісу, який буде визначати економічний розвиток міста. Більш детальну інформацію можна прочитати в описі:

„Du wirst Bürgermeister*in einer Metropole und bestimmst die wirtschaftliche Entwicklung. Aber Vorsicht: Den Klimawandel besiegt man nicht allein. Du musst mit den anderen Metropolen auf der Welt verhandeln: Denn steigt die Temperatur auf der Welt um 2°C, haben alle verloren“.
Дедлайн подачі заявок: 14.11.2021

 

Wenn Maschinen Zukunft träumen

Коли машини снять майбутнє - десь так можна перекласти назву фестивалю Goethe-Institut про життя зі штучним інтелектом "Wenn Maschinen Zukunft träumen". Які проблеми може вирішити ця технологія, які конфлікти посилити чи породити? Про це спілкуються експерти, розповідають режисери у документальних фільмах і митці на віртуальній виставці. Долучайтесь до фестивалю онлайн з 12 до 14 листопада: goethe.de/ki-festival

 

21-22 жовтня 2021 відбувся шкільний проєкт "Traumberuf in der Zeitperspektive. Tradition oder Zukunft? "

21-22 жовтня 2021 відбувся шкільний проєкт "Traumberuf in der Zeitperspektive. Tradition oder Zukunft? " в рамках ініціативи від Goethe-Institut "Школи: партнери майбутнього", в якому брали участь учні 9-10 класів (Соломія Курятник (9-В), Дарина Лавренюк (9-В), Софія Кончинська (9-В), Ольга Яворська (9-В), Анастасія Юрчик (9-В), Анастасія Новак (9-В), Катерина Сидорук (10-В), Галя Тімраз (10-В), Ігор Черненков (10-В), Максим Горошко (10-В), Максим Ковалевич(10-В)). Протягом двох днів учасники проєкту у різних формах працювали над темою "Професії майбутнього", а саме: перегляд відео "Як смакує професія моїх батьків?", працювали в групах, вчилися аналізувати та описувати графіки на тему "Що для мене важливо у виборі професії?", досліджували тему "Професії минулого, сьогодення та майбутнього", створювали та презентували плакати, проходили онлайн-опитування "Яка професія підходить мені найбільше?", грали в ігри Kahoot і пантоміму та багато розмовляли німецькою мовою. Бажаємо учасникам успіху при виборі майбутньої професії!


 

Виставка ,,Берлінські міфи''

Вперше в історії PASCH у НВК 12 відбулася виставка ,,Берлінські міфи'', завданням якої було пізнати та не забути історію Німеччини 20 ст. за допомогою своєрідних коміксів. Сьогодні приємні враження від виставки отримав 8 В клас (кл. к. Жагаріна О. О.). Діти з радістю читали берлінські міфи, робили фото, а також виконували цікаві завдання до них. Любити і поважати культуру та історію іншого народу - один із ключових пунктів виховання високоморальної та духовно збагаченої особистості, що нині актуалізується.


 

Новий конкурс у рамках Німецьких тижнів в Україні 2021 "Німеччина, Україна та я"

 

Новий конкурс «Професії майбутнього»!

Якщо тобі 14-18 років, маєш можливість взяти участь у конкурсі від Goethe-Institut «Професії майбутнього» та виграти чудові призи.

Що потрібно зробити?

Дати відповіді на запитання:

-  Як називається  «професія майбутнього»?

- Коли, на твою думку, професія буде актуальною? (наприклад, у 2030 р.)

- Якими видами діяльності потрібно займатися  у цій професії?

- Яке навчання потрібно пройти  для цієї роботи?

Подумай про такі фактори, як дигіталізація, зміна клімату, соціальні зміни, які створюють або  абсолютно нову роботу або трансформують  професію, яка вже існує.

Зніми відео на 2 хвилини про свою «професію майбутнього» ( це може бути інтерв’ю, короткометражний фільм, анімація) , загрузи своє відео на Google Drive або YouTube та надішли  посилання на відео до 30 червня 2021р. Працювати можна поодинці або  в команді з двох учасників.

https://drive.google.com/file/d/1YyiF0uWKxC-ke407TZqkr1ecm4g5gPmk/view?usp=sharing

За детальною інформацією звертайся до вчителів німецької мови.

Viel Erfolg!

 

DIGITALKONGRESS 20.21

22 травня о 11:00 відбудеться  Дигітальний конгрес 20.21! Запрошуємо вчителів, учнів та батьків до участі!

https://www.goethe.de/ins/ua/de/ver.cfm?fuseaction=events.detail&event_id=22199788&

В цьому році ми запрошуємо не тільки вчителів, але й їх учнів – підлітків у віці від 14 до 18 років та їхніх батьків. Ми підготували програму, яка буде цікава обом цільовим аудиторіям. Ви дізнаєтесь про новітні цифрові тренди, отримаєте поради щодо роботи та навчання у цифрову епоху та дізнаєтесь про численні нові можливості. Педагоги отримають можливість пройти актуальне методико-дидактичне підвищення кваліфікації для онлайн-викладання. Школярі ж дізнаються про те, як здати ЗНО на 200 балів, як вже у школі вивчити німецьку на рівень С2.

 

ІНІЦІАТИВА «ШКОЛИ: ПАРТНЕРИ МАЙБУТНЬОГО»

 

Конкурс "Роботи майбутнього"

 

Конкурс малюнків!

 

Вітання!

Щорічно Goethe-Institut пропонує курси по вивченню німецької мови для вчителів – предметників. Вітаємо вчителів, які у період з 28.01.2021  по 03.03.2021 успішно завершили курс: Інну Михайлівну Чибиряк (рівень А1.1), Юлію Миколаївну Горбатюк (рівень А1.1), Світлану Віталіївну Заброцьку  (рівень А1.1) та Олександру Сергіївну Місюру (рівень А2.1).

Щиро вітаємо та бажаємо нових досягнень у вивченні німецької мови!


 

 

Вітання!!

З  червня  2020 року по січень 2021 року  у рамках ініціативи PASCH,  учні з PASCH-шкіл разом з вчителями німецької мови  працювали над створенням та розробкою  коміксів до теми «Навколишнє середовище». До створення коміксів долучилися також  учні 7 класу нашої школи – Ангеліна Салійчук, Віолетта Костюк, Любомир Селібов, Марія Пташинська, Роман Капран, Діана Пінчук разом з вчителем німецької мови – Світланою Анатоліївною Ревуцькою. Кожен учасник отримав друкований варіант коміксу.

За наступним посиланням можна переглянути  комікс у цифровому форматі:

https://www.yumpu.com/de/document/read/65123556/umwelthelden-aus-der-ukraine-die-federsammler-heft-23

Команда PASCH розробила також навчальні матеріали, які можна використовуватися на уроках німецької мови, а також і на CLIL-уроках.

 

Liebe Schülerinnen und Schüler, auch in diesem Jahr vergibt die PASCH-Initiative Ukraine die Stipendien für die Jugendkurse 2021, die pandemiebedingt in Form von digitalen PASCH- Sommercamps stattfinden werden.

Liebe Schülerinnen und Schüler,
auch in diesem Jahr vergibt die PASCH-Initiative Ukraine die Stipendienfür die Jugendkurse 2021, die pandemiebedingt in Form von digitalen PASCH-Sommercamps stattfinden werden.

 

Weihnachtsgrüße 2021

 

Einladung zum ARD-Jugendmedientag 2020

Wir können uns vorstellen, dass der ARD-Jugendmedientag 2020 für Sie und Ihre Schulklassen interessant ist und würden uns sehr freuen, wenn Sie zusammen mit Ihren Schülerinnen und Schülern daran teilnehmen. Die Teilnahme ist kostenfrei.
ARD-Jugendmedientag 2020
Web-Talks für alle auf YouTube
Was kann ich glauben? Wie vielfältig ist unsere Gesellschaft? Was bedeutet Nachhaltigkeit? Wie gehen wir mit Hass im Netz und Fake News um? Mit insgesamt zwölf solcher Themen unserer Zeit beschäftigen sich ARD-Expert*innen und viele Gäste am ARD-Jugendmedientag am Dienstag, 10. November. Diese sogenannten Web-Talks sind live und offene Angebote, bei denen Interessierte via YouTube mitdiskutieren und Fragen stellen können. Die Anmeldung ist jederzeit möglich unter:
Die ARD ist ein Zusammenschluss aller öffentlich-rechtlichen Landesrundfunkanstalten in Deutschland.

 

Video-Wettbewerb: Sport der Zukunft – schneller, höher, grenzenlos

 

Mal-Wettbewerb: Sport der Zukunft – schneller, höher, grenzenlos

 

9 жовтня відбулася реалізація шкільного проєкту в онлайн-режимі

 

9 жовтня відбулася реалізація шкільного проєкту в онлайн-режимі «Effiziente Lebensweise in der Mediengesellschaft» у рамках проєкту від Goethe-Institut «Школи: партнери майбутнього».
За даними ООН, до 17 основних цілей сталого розвитку належать: міцне здоров’я, якісна освіта та стійке відповідальне споживання. Метою проєкту було створення «гуманного навчального клімату» у школах, зменшення вічних суперечностей між вчителями та учнями та встановлення реального партнерства під час навчального процесу, щоб підвищити мотивацію учнів до навчання.
Учасники з Рівного, Кривого Рогу та Дніпра досліджували теми «Раціональне споживання медіа – засобів під час навчання» та «Шляхи зменшення та полегшення стресу». Результати дослідження були представлені під час презентації проєкту кожною школою, а також було обговорено вправи, які можна використовувати під час навчання для зниження стресу. Наразі кожна команда проєкту працює над створенням друкованої продукції з рекомендаціями та практичними порадами з досліджуваної теми.

 

 

Увага! Новий конкурс! Дедлайн – 15 жовтня 2020

 

День європейських мов

27.09.2020 відбудеться щорічний «День європейських мов». В цьому році – онлайн і переважно українською мовою. Щиро запрошуємо дорослих, дітей та молодь на пробні заняття іноземними мовами, Speak-Dating, вікторини, а також готувати разом із німецьким послом. Будемо дуже раді бачити вас!

Реєстрація на заходи проходить за посиланням: https://edl.elreg.com.ua/

 

Календар подій PASCH

Ось ми й підвели підсумки участі учнів НВК №12 у рамках проєкту від Goethe – Institut  «Школи: партнери майбутнього» у 2019-2020 навчальному  році. У конкурсах від Goethe-Institut брали участь 70 учнів; 2 вчителів природничих дисциплін та вчитель німецької мови відвідали   семінар  у Києві в рамках проєкту «Методика та проєктна робота TheoPrax», який був організований у  співпраці з НЦ МАНУ та Фондом ТеоПракс у Німеччині; 6 вчителів – предметників CLIL, MINT вивчали німецьку мову  на онлайн-курсі (рівень А1.1) та отримали підтвердження про успішне завершення курсу; 7 учнів були активними учасниками  шкільного проєкту «Молодь знімає соціальні ролики»; 25  учнів готується до здачі іспиту на рівень володіння німецькою мовою А1 та А2, 6 учнів здали іспит на рівень володіння німецькою мовою В1, B2 та C1.

Дякуємо Goethe-Institut за цікаві конкурси, проєкти, онлайн-навчання,  воркшопи та семінари.

Бажаємо учням успіхів у підготовці до іспитів та дякуємо за активну участь у конкурсах та проєктах!