gototopgototop



Osvita Rivne
Osvita Rivne
Children-Hotline
Info-Centr
Info-Centr
Info-Centr
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Osvita Rivne
Rivne Radio Club

Статистика відвідувань сайту


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні41
mod_vvisit_counterВчора492
mod_vvisit_counterЗа тиждень2035
mod_vvisit_counterПопередній тиждень3260
mod_vvisit_counterЗа місяць11313
mod_vvisit_counterПопередній місяць15694
mod_vvisit_counterЗагальна (з_23.06.15)1103333

Online (за останні 20 хвилин): 7
Ваш IP: 18.207.240.35
Сьогодні: 24-01-2020 02:31
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Німеччина / Germany

Goethe institut

Конкурс на участь у музичному воркшопі, присвяченому темі міграції, який відбудеться у Києві - 23-24 березня 2020 року. 14 учасників зможуть представити мюзикл на фестивалі в Турині з 27 по 30 квітня 2020 року на сцені Teatro casa Ragazzi e Giovani.

Дедлайн: 21 січня 2020 року.


 

Goethe institut

Конкурс на стипендію для українських PASCH-школярів «Що я роблю для навколишнього середовища?»
Дедлайн: 20.01.2020


 

Weihnachtsgrüße

Lehrer und Lehrerinnen, Schüler und Schülerinnen der 12. Schule der Stadt Riwne wünschen alles gutes zu Weihnachten!

 

Вітаємо!

Вітаємо ученицю 10-В класу, Анастасію Шинкарьову, з перемогою у відео-конкурсі від Goethe-Institut «Атомна енергетика vs.відновлювальні джерела енергії на прикладі Чорнобиля», який відбувався з 19 листопада по 01 грудня. Журі Goethe-Institut відібрало найкращі роботи серед надісланих на конкурс та запрошує учасників-переможців на воркшоп до міста Черкас, який відбудеться 21-27. січня 2020 року. Бажаємо позитивних емоцій, незабутніх вражень, нового досвіду та гарних успіхів!

 

Вивчення німецької і польської мови

16 грудня 2019 року учні 7 класів, які вивчають німецьку та польську мову факультативно, познайомилися ближче з традиціями святкування Різдва у Європі. Діти активно брали участь у конкурсах, вікторинах, а також співали різдвяні колядки.
На закінчення зустрічі учні отримали різдвяні подаруночки.

Посилання -

 

Goethe institut

Конкурс есе та відео 2020 для тих, хто вивчає німецьку мову
ВИГРАЙ МОВНИЙ КУРС НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У МЮНХЕНІ
Дедлайн: 31.12.2019

https://www.goethe.de/…/v…/essay--video-wettbewerb-2020.html (умови конкурсу німецькою мовою)

https://www.goethe.de/…/v…/essay--video-wettbewerb-2020.html (умови конкурсу українською мовою)

Посилання -

 

Goethe institut

Конкурс на стипендію для українських PASCH-школярів «Що я роблю для навколишнього середовища?»
Дедлайн: 20.01.2020

 

Посилання -

 

2019: Auf Expedition mit Alexander von Humboldt

 

Video-Wettbewerb: „Ja zu Vielfalt, Nein zu Diskriminierung!“

 

Wettbewerb für ukrainische PASCH-Schülerinnen und Schüler „UmWelt Film-Projekt Tschernobyl: Nuklearenergie vs.Nachhaltige Energie“

Wettbewerb für ukrainische PASCH-Schülerinnen und Schüler „UmWelt Film-Projekt Tschernobyl: Nuklearenergie vs.Nachhaltige Energie“
Sprachniveau: B1


 

Вітання!

Вітаємо ученицю 9-В класу, Єлизавету Кухарук, з перемогою у конкурсі від Goethe-Institut «Fotografie-Werkstatt», який відбувався з 17 по 30 жовтня. Журі Goethe-Institut відібрало найкращі роботи серед надісланих на конкурс та запрошує учасників-переможців на воркшоп до Києва, який відбудеться 2-3 грудня. Бажаємо позитивних емоцій, незабутніх вражень, нового досвіду та гарних успіхів! Так трима

 

Bildergeschichten-Wettbewerb: „Wie du und ich“

 

Вітання!

Вітаємо ученицю 6-Г класу - Анастасію Дудко!
Анастасія брала участь у конкурсі малюнків від Goethe-Institut „Schule digital: Wie geht das?“. Журі конкурсу високо оцінили гарну роботу Анастасії та надали
приз глядацьких симпатій, а саме, вона отримала підручники для вивчення німецької мови та книгу з коміксами.
Бажаємо подальших успіхів та нових перемог!

 

Wettbewerb „Fotografie-Werkstatt“

AUSSCHREIBUNG

Wettbewerb „Fotografie-Werkstatt“

Wettbewerb für ukrainische PASCH-Schülerinnen und Schüler

Du fotografierst gern? Du lernst Deutsch? Du bist kreativ?

Dann bist Du beim Fotowettbewerb„Fotografie-Werkstatt“ genau richtig.

Während der Fotografie-Werkstatt lernst Du, wie Du mit dem Smartphone oder einer Kamera eindrucksvolle Bilder aufnehmen kannst. Du lernst, wie Du damit Geschichten erzählen kannst, die Menschen bewegen.Gemeinsam mit dem deutschen Künstler Wolfgang Hauck erkundest Du, welche Stile und Blickwinkel es in der Fotografie gibt, was der fotografische Blick auf die Welt ist und viel mehr.

Die Fotografie-Werkstatt findet am 02.12-03.12.2019 in Kiew statt und soll Dich auf den Fotowettbewerb 2020 „Zeige die Geschichte, die Menschen bewegt“ vorbereiten.

Quelle: T-Online

Hier ist Deine Aufgabe:

1)   Sende uns zwei eigene Fotos zu, die Du gemacht hast und besonders gelungen findest.

2)   Beschreibe in einem Essay die Geschichte, die die Fotos repräsentieren (max. 200 Wörter)

3)   Diese Fragen können Dir behilflich sein:

  • Aus welchem Grund und wo hast du die Fotos aufgenommen?
  • Welche Geschichte steht dahinter?
  • Was möchtest Du mithilfe der Fotos mitteilen?

4)   Speichere Deine gescannte Bilder als pdf-Datei oder jpg ab und sende anuns zusammen mit dem Text in einer Datei zu.

5)   Sei kreativ!

Teilnahmevoraussetzungen:

  • Du bist zwischen 14 und 18 Jahren alt,
  • Du lernst Deutsch und hast bereits ein Zertifikat Fit in Deutsch A2 des Goethe-Instituts oder höher und bist nicht in der Abschlussklasse,
  • Du hast Interesse am Thema Fotografie
  • Du bist bereit, Deine Kenntnisse an Deiner Schule zu multiplizieren und andere Schüler am Fotowettbewerb 2020 unterstützen

Achtung: Du darfst keine Bilder verwenden, die du einfach aus dem Internet heruntergeladen hast. Du musst das Bild selbst aufnehmen. Nach Ende der Wettbewerbsfrist werden alle Beiträge auf die korrekte Einhaltung der Formalien gesichtet, auf Plagiat überprüft und einer Jury in der Zentrale des Goethe-Instituts in München vorgelegt. Diese wird über die besten Arbeiten entscheiden.

Der Wettbewerb wird vom Goethe-Institut in Kiew im Rahmen der Initiative „Schulen: Partner der Zukunft“ organisiert. Er richtet sich an Schülerinnen und Schüler der vom Goethe-Institut Ukraine betreuten PASCH-Schulen

Bewertungskriterien:

-       Originalität und Kreativität

-       Formale Korrektheit (Einhaltung des Copyrights, NUR eigene Bilder

Alle Beiträge sollen eigenständig erstellt sein!

Einsendeschluss für alle Bewerbungen ist der 30.10.2019.Es können nur Bewerbungen mit vollständig ausgefüllten und unterschriebenen Formularen berücksichtigt werden! Bitte alle Bilder per E-Mail an das Goethe-Institut Ukraine schicken:

 

Goethe-Institut Ukraine

Projekt „Schulen: Partner der Zukunft“

Betreff: Fotografie-Werkstatt

E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Goethe-Institut в Україні

14 – 18.10.2019, м.Київ,
Goethe-Institut в Україні.
З метою імплементації підприємницької компетенції в освітній процес знайомимося з методикою TheoPrax.
Співзасновники фонду TheoPrax професор др. Петер Ейєрер і Дьорте Краузе мають на меті не тільки презентувати інноваційні технології навчання, а й супроводжувати роботу школи у проекті TheoPrax.
Методика «TheoPrax» передбачає організацію формулювання науково-прикладних тем і проблем промисловими підприємствами для надання цих наукових тем на розгляд учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Школярі, у свою чергу, в рамках навчального процесу об’єднуються у так звані «шкільні фірми» і пропонують як ідеї для розв’язання цих проблем, так і проекти, розроблені для зазначених замовників. Науковці закцентують увагу на основній меті проекту – підвищенні інтересу до навчання, об’єднання понять думання і дії, забезпечення можливості самостійного подальшого навчання. Ключовим моментом у такому навчанні, на переконання дослідників, є саме посилення самостійної діяльності учнів, їх активної мотивованої допитливості та наукової цілеспрямованості.

 

 

 

Die Realisierung des Schulprojekts "Jugendliche machen ein soziales Video"

„Jugendliche machen ein soziales Video“ –  so nannten die Schülerinnen und Schüler des Lyzeums Nr. 12 und die Projektkoordinatorin Olga Moroz das Schulprojekt im Rahmen des Programmsvom Goethe-Institut „Schulen: Partner der Zukunft“. Um möglichst viele Teilnehmer zu erreichen, beschlossen sie, die Schüler aus den PASCH-Schulen in Winnyzja und Chmelnyzkyj miteinzubeziehen. Am 18. September 2019 trafen sich 19 Teilnehmer in  der Stadt Riwne.

 

Sport der Zukunft – schneller, höher, grenzenlos

 

Літній мовний курс від Goethe-Institut у м. Дудерштадт

Ще одна учениця нашої школи, Ганна Затірка, відвідала літній мовний курс від Goethe-Institut у м. Дудерштадт, Німеччина (07.07.2019 – 27.07.2019) та ділиться враженнями від поїздки:

«Ця поїздка стала незабутнім досвідом для мене. Неймовірно багато хороших вражень та емоцій. Вивчення німецької мови стало набагато простішим заняттям, з’явилася величезна мотивація працювати далі. Але головне, це знайомства та дружба з цікавими, розумними, талановитими і просто чудовими людьми, з якими я і надалі підтримую зв‘язок»

 

 

Посилання -

 

Літній табір від Goethe-Institut

Аліна Пилипей, учениця 9 класу, відвідала літній табір від Goethe-Institut у м. Трабзон, Туреччина ( 20.07.2019 – 03.08.2019) отримавши перемогу у конкурсі «Що для тебе є типово німецьким /українським?» та ділиться враженнями від поїздки:

«Ці дні у літньому таборі були незабутніми. Атмосфера була чудовою, оскільки всі були дуже привітні та дружні. Мені сподобалися учителі та уроки, адже вони були цікавими. Дякуючи табору я знайшла багато друзів з іншим країн світу та мала змогу покращити свої знання з німецької мови. Запам’яталися мені також танці. Табір був чудовий, спогади про нього залишаться надовго у моєму серці!

Die Tage in diesem Sommercamp waren unvergesslich. Die Atmosphäre war sehr schön, weil alle sehr freundlich waren. Die Lehrer und Unterrichten waren cool, weil sie sehr interessant waren. Dank dem Camp habe ich viele Freunde aus anderen Ländern gefunden und meine Deutschkenntnisse verbessert. Der Tanzabend war auch sehr toll! Das Sommercamp war wunderschön und die Erinnerungen bleiben in meinem Herzen sehr lange!

Посилання -

 

Тритижневі літні мовні курси у Берліні

Учениця 9-В класу, Олександра Левшук, відвідала тритижневі літні мовні курси у Берліні в рамках проекту від Goethe-Institut "Школи: Партнери майбутнього" (21.07.2019 - 10.08.2019) та ділиться враженнями від поїздки:

"Під час трьохтижневої поїздки до Берліну я набралася багато нового досвіду в спілкуванні з людьми, познайомилась з неймовірно добрими та відкритими ровесниками з 13 країн світу. Ми відвідали багато місць, познайомилися з культурою Берліну й дізналися багато цікавих фактів з його історії. Навіть після того, як ми роз‘їхалися у свої країни, ми підтримуємо контакт та вже домовляємося про зустріч наступного року. Окрема подяка нашим вчителям та супроводжуючим, які завжди нас підбадьорювали та підтримували, починаючи з моменту, коли ми зустрілись і закінчуючи хвилинами перед польотом. Дякую, дякую і ще раз дякую!!!"

 

 

Посилання -

 

Moodle-Führerschein

 

Goethe institut

 

Freunde ohne Grenzen

 

PASCH-Schulen

„Soll an den Grundschulen der Ukraine eine Spezialisierung wieder möglich sein, die durch die „Nova Ukrainska Schkola“ seit Schuljahresbeginn abgeschafft worden ist?“
„Soll Umweltschutz als Pflichtfach an allen Schulen der Ukraine eingeführt werden?“
zu diesen Streitfragen haben die acht besten deutschsprachigen Debattantinnen und Debattanten aus Kiewer PASCH-Schulen im heutigen Schulverbundfinale Jugend debattiert international zwei intensiven Debatten geführt. In den Debatten ging es nicht nur um die bessere Sachkenntnis, sondern auch darum, sich mit den Meinungen anderer fair und sachlich auseinanderzusetzen. Wichtig war also, gut zuzuhören, die Gegenposition nachzuvollziehen, sie aber auch zu hinterfragen, und die eigene Position mit Argumenten zu stützen. Hier sind unsere GewinnerInnen:
Maria Revenko und Maryna Dmytryk (Schule 239), Dmytro Herasymenko (Schule 53), Yelysaveta Gryban (Schule 14). Viel Erfolg bei der Landesqualifikation Jugend debattiert international am 14. April!

Фото -

 

Гете-інститут

7.03.2019 
Завдяки співпраці з Гете-інститутом продовжуємо вивчати систему освіти Німеччини. Сьогодні відвідуємо школи у м. Берліні. Маємо можливість побувати на уроках. Усе банально просто. Учителі зосереджені тільки на навчанні та розвитку дітей ( методи, форми, технології, проекти тощо), нічого іншого! Життя школи підпорядковане чітким правилам. Дзвінки на уроки відсутні:)Дивовижним є те, що немає метушні і ніхто нікуди не поспішає, водночас немає спізнень на уроки. Взаємоповага та навчання тут у пріоритеті. На перервах вражає відносна тиша. Тут створено умови для всіх і окремо для кожного. На уроках діти навчаються, а на перервах - відпочивають, бешкетують, займаються спортом на майданчиках школи. Не повірите, але в технологічно розвиненій Німеччині не видно дітей, яких поглинули ґаджети. Учні вмотивовані та повністю самостійні й відповідальні за свої вчинки. Інноваційні та інформаційні технології наявні, але не домінують. Живе спілкування - понад усе. Академічна свобода педагогів! Нікого не цікавить, як ти навчаєш, важливим є кінцевий рівень знань. У класних журналах тут фіксують лише тему уроку та прізвища відсутніх учнів ( ніяких оцінок!). Оцінювання  вчителі ведуть у своїх записниках, і доступ до цієї інформації мають лише батьки і тільки на письмовий запит. Учителі, діти їхні батьки - усі виконують свою місію з усвідомленням відповідальності за кінцевий результат.

Фото -


 

Гете-інституті - знайомство з системою освіти Німеччини

06.03.2019 гостинна зустріч в Гете-інституті - знайомство з системою освіти Німеччини. Вражає те, що, провчившись у школі дев'ять років, діти можуть не отримати документа про освіту, якщо не матимуть базових знань з основних предметів. Коротко і чітко: не хочеш учитися - іди працювати. Держава створює умови, а ось відповідальність за навчання дітей покладено на сім'ю. У центрі, безперечно, дитина, однак повага до - вчителя перш за все.

 

Фото -