gototopgototop



Osvita Rivne
Osvita Rivne
Children-Hotline
Info-Centr
Info-Centr
Info-Centr
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Osvita Rivne
Rivne Radio Club

Статистика відвідувань сайту


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні65
mod_vvisit_counterВчора844
mod_vvisit_counterЗа тиждень909
mod_vvisit_counterПопередній тиждень4756
mod_vvisit_counterЗа місяць9595
mod_vvisit_counterПопередній місяць21828
mod_vvisit_counterЗагальна (з_23.06.15)1046549

Online (за останні 20 хвилин): 33
Ваш IP: 100.24.122.228
Сьогодні: 15-10-2019 00:37
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Історична довідка

Директори НВК №12

Заклад збудовано в 1963 році. У 2008 році здійснено реорганізацію школи в навчально-виховний комплекс „Школа-ліцей” № 12 Рівненської міської ради. Сьогодні тут працює 178 учителів, серед яких 75 % спеціалістів вищої категорії, заслужений учитель України Володимир Васильович Гоголь, дев’ять відмінників освіти України, шість учителів нагороджені нагрудними знаками.

Педагоги школи розробили авторські програми викладання фізики (В.В. Гоголь), інформатики (А.В. Мазур), трудового навчання (Г.О. Шубер), авторські електронні підручники з фізики (В.В. Гоголь), використовуються навчальні мультимедійну програмні засоби. У закладі запроваджені інформаційні технології навчання, адміністрування, електронний аналіз рівня навченості учнів.

У закладі навчаються 1712 учнів, серед яких – п’ять стипендіатів міського голови, троє випускників є президентськими стипендіатами. У школі запроваджено поглиблене вивчення іноземних мов, починаючи з 1 класу, математики – з восьмого класу, а з п’ятого класу налагоджено систему створення пропедевтичних класів. Навчання у старшій школі профільне. Заклад має досвід роботи  у класах інформаційного, технологічного, суспільно-гуманітарного, хіміко-біологічного, художньо-естетичного профілів. У школі продуктивно функціонують дванадцять гуртків.

Разом із Міжнародним економіко-гуманітарним університетом ім. С. Дем’янчука створено експериментальний психолого-педагогічний майданчик, проводиться психодіагностична і корекційна науково-дослідницька робота з виявлення прихованих здібностей дитини.

За результатами роботи з обдарованими дітьми  серед навчальних закладів міста НВК № 12 у 2008 році посів ІІ місце, у 2009, 2010 роках – ІІ місце; у Спартакіаді серед школярів міста в 2007 році – І місце, у 2008 – ІІІ місце, у 2009 – ІІ місце, 2010 - ІІ місце; у 2010 році в легкоатлетичному кросі – І місце, у конкурсі „Червона калина” – ІІІ місце, у грі „Заграва” – ІІІ місце, у грі в шашки – ІІІ місце, у грі у футбол – І місце. У школі навчається чемпіон Європи з логічної гри ГО Юрій Михалюк, срібний призер міжнародних змагань з легкої атлетики Олена Колісниченко, переможець Всеукраїнського танцювального конкурсу „Електрик-бугі” Роман Бадьо.

Одним з головних аспектів діяльності закладу є міжнародна співпраця: з 2003 року функціонує шкільний Європейський клуб, з 2008 року ведеться співпраця з Гете-Інститутом за міжнародною програмою „Школи - партнери майбутнього”, з 2007 року – співпраця з організацією за підтримки Східної Європи міста Дортмунда (Німеччина) у межах гуманітарної допомоги закладу, з 2000 року – листування з учнівською громадою вищої школи імені Пауля Венера в місті Котбусі (Німеччина), з 2003 року – співпраця з Європейським фондом освіти та демократії RITA, з 2008 року діє українсько-польський проект „Чисте середовище – наша спільна справа”, у 2008 році укладено угоду про співпрацю з Університетом інформаційних технологій і менеджменту в місті Жешові (Польща), з 2009 року – співпраця з фондом „Молодь у дії”, у 2010 році розпочато роботу над українсько-польським проектом „Чисте повітря” (м. Сулейовек). Традиційною є співпраця з волонтерами Міжнародної організації „Канада. Світ. Молодь” у межах проекту „Еколідершіп” та участь у програмі культурного обміну майбутніх лідерів „Бюро у справах освіти і культури Державного департаменту США FLEX”.

У закладі реалізується зміст освіти майбутнього через розвиток творчого потенціалу дітей, тому що педагогічний коллектив вірить, що кожна дитина – обдарована і талановита.

Наше кредо

Розвиток  творчого потенціалу  не спеціально відібраних дітей, а усіх, тому що віримо, що кожна дитина обдарована і талановита.

Основні завдання школи

У житті немає іншого сенсу, крім того, який людина надає йому сама, розкриваючи свої здібності.
Еріх Фроле
- різнобічний розвиток індивідуальності дитини;
- створення умов для реалізації творчих здібностей;
- забезпечення фундаментальної пропедевтичної освітньої підготовки;
- якісне профільне навчання;
- залучення учнів до дослідницько-пошукової та наукової діяльності.