gototopgototop

Правова освіта

Підсумкова конференція І етапу Всеукраїнського проекту "Демократична школа"

29-30 червня в м.Київ відбулась підсумкова конференція першого етапу Всеукраїнського проекту "Демократична школа".Було представлено добрі практики демократичних змін у школах та відбулося планування діяльності мережі шкіл програми.

Завдяки демократичним змінам, що відбулися у НВК-12 м. Рівне, активізувалася робота членів шкільного учгівського парламенту.Цінним є те, що наші діти на тільки вийшли на міський рівень, а стали самостійними! Процес не зупинити...змінилися ми, діти і батьки. Завдяки ефективному ПАРТНЕРСТВУ змінилася школа:) Ми радіємо успіхами наших вихованців, які реалізують 7 проектів Всеукраїнського та міжнародного рівнів. З власної ініціативи наші діти беруть активну участь у роботі органів місцевого самоврядування.Співпраця з батьківською громадскістю та 5 різноплановими громадськими організаціями сприяла тому, що школа сьогодні стала центральним культурно-освітницьким центром громади міста:)

Переглянути відео -

 

ШКОЛА «У РУКАХ» УЧНІВ

На цілий день адміністрація НВК 12 передала управління школою учням. Що ж відбувалося, чи справилися школярі, і чи сподобалось їм читайте у матеріалі.

О 8.00 дублери вчителів, завучів, бібліотекарів, мед. сестри, соціального педагога, психолога та педагога-організатора на нараді при «новому» директорі Олександрі Труш.
Згодом відбувся тренінг для лідерів учнівського самоврядування під керівництвом Ольги Жагаріної. На тренінгу учні мали два завдання: відповісти на запитання про права різного прошарку суспільства та намалювати плакат на подані теми: випускник НВК 12, місто та школа вашої мрії, які висять на вході в школу.
Чотири урокі впродовж дня провели ті, хто заміняє вчителів, і за словами Валентини Хомич, яка вчила п’ятий клас української мову – їй сподобалось: «Чесно кажучи,перед уроком трішки хвилювалась,але коли побачіла ці хороші та щирі обличчя ,хвилювання пройшло. Загалом було зроблено все, що заплановано. Я пережила незабутні емоції і щаслива ,що ризикнула».

 

Круглий стіл "Демократичні зміни шкільного середовища"

Демократичні зміни шкільного середовища було обговорено 25.04.2016 у колі учнів, їх батьків та педагогічних працівників НВК-12 м. Рівного. Модераторами зустрічі були тренери Всеукраїнської Програми "Демократична школа" С. Присяжнюк та А. Ковтонюк. Учасниками круглого столу відзначено реалізовані цікаві ініціативи учнів школи та позитивну динаміку змін у навчальному закладі. Унікальним є досвід співпраці школи із батьківською громадськістю. Батьками та дітьми було зазначено, що демократичні зміни у школі, а згодом і у суспільстві починаються, в першу чергу, із встановлення демократії у сім'ї та налагодження партнерства із сім'ями вихованців. Цікавим є те, що в ході обговорення та аналізу роботи школи за останній навчальний рік у НВК-12 спостерігається позитивна неочікувана динаміка, за рекомендованими центром Вергеланда критеріями, у всіх сферах змін:) Педагогічний колектив переконаний, що консолідація зусиль із батьківською громадськістю забезпечить комплексні та всесторонні зміни які приведуть до успіху і змінять свідомість підростаючого покоління, тим самим забезпечать демократизацію навчально-виховного процесу та суспільства в цілому. Ми не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо рухатися вперед, тому плануємо стратегічні плани на майбутнє.
ДІЄВЕ ПАРТНЕРСТВО-УСПІШНА ШКОЛА- ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО.



 

Права людини в національному законодавстві

ВІДПОВІДАЄМО НА ПИТАННЯ, ЯКІ РЕСПОНДЕНТИ ЗАДАЮТЬ В АНКЕТІ:
Законодавча база, яка є підґрунтям для боротьби з дискримінацією

Переглянути...

 

Що таке дискримінація?

Джерело: http://faqukrs.xyz/novini-ta-suspilstvo/kultura/109846-shho-take-diskriminacija-prikladi-rasovoi.html

Дискримінація - це термін, що походить від латинського discriminatio, що перекладається як "утиск". Його визначають як негативне ставлення, обмеження і обмеження в правах, а також насильство і всіляке прояв ворожості до суб`єкта через приналежність його до тієї чи іншої соціальної групи. Окремі види широко відомі і мають власну термінологію. Наприклад, расизм - расова дискримінація, сексизм - гендерна дискримінація. Приклади цих та інших проявів обмеження прав людини за належністю його до соціальної групи будуть розглянуті в нижчеподаній статті.

Детальніше...

 

Рівні, але різні

В НВК №12 м.Рівне разом з учнями 10 класу досліджували тему гендеру на тренінгу, що відбувся в рамках проекту: "Рівні можливості для кращого майбутнього". Який став можливим в результаті перемоги в Другому конкурсі малих грантів для підтримки впровадження демократичних змін на місцевому рівні в Рівненській і Волинській областях у рамках проекту «Українська регіональна платформа громадських ініціатив», що здійснюється за фінансової підтримки Європейського Союзу та співадмініструється РОГО «Комітет виборців України».

P.S.Цікавий та корисний час. Дякуємо за співпрацю!

Джерело - https://www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1546498592036769/


 

Опитування

Мета: визначити думки батьків про сучасний стан справ у школі, та їхні очікування, щодо нової школи.

Пройти опитування...

 

Проект "Мій світ без дискримінації"

 

Раді повідомити,що НВК12 є учасником нового проекту "Мій світ без дискримінації".Проект реалізує ГО "Академія інноваційного розвитку освіти" за інформаційної підтримки ГО "Центр Соціальна Дія"/Проект "Без Кордонів",Коаліції з протидії дискримінації в Україні,Офіса Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та Міжнародного Фонду"Відродження".Метою проекту є підвищення рівня обізнаності вчителів,учнів та батьків щодо дискримінації та її уникнення під час навчально-виховного процесу.


 

Дискримінація та нетолерантність

Що таке дискримінація і нетерпимість?

Дискримінація — в усіх її можливих формах і проявах — є однією з найбільш поширених форм насильство та порушення прав людини. Вона зачіпає мільйони людей щодня, і її дуже важко розпізнати. Дискримінація і нетерпимість — тісно пов’язані між собою поняття. Нетерпимість — це відсутність поваги до вчинків та переконань, що відрізняються від своїх власних. Вона також стосується відторгнення людей, яких ми сприймаємо як інших, наприклад, членів іншої соціальної чи етнічної групи, або людей з іншою політичною чи сексуальною орієнтацією. Нетерпимість може проявлятися у широкому діапазоні дій, починаючи з уникання таких людей, мовної ненависті, і закінчуючи тілесними травмами або навіть вбивствами.

Детальніше...

 

Тренінгове заняття з учнями НВК -12

 

"Яка моя роль у суспільстві ?" - під таким гаслом проведено тренінгове заняття з учнями НВК -12 м. Рівного. Гендерна рівність, права жінок та чоловіків та міжособистісні стосунки - питання, на які спільно з активним громадським діячем, психологом С. Терентьєвим та вчителем права шукали відповіді учні школи.

Джерело - www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1528907513795877/

 

Дієве партнерство - успішна школа!

Ми створюємо простір для розвитку особистості школяра. Переконані, що середовище в якому перебуває дитина впливає на її свідомість.
У світлинах представлено розроблені ініціативною групою школярів ( під керівництвом Жагаріної О. О.) оригінальні авторські стенди, які висвітлюють права та обов'язки учнів. Діти змалечку повинні знати свої права та усвідомлювати обов'язки.

 

НВК 12 – НВК 12 – осередок шкільної демократіїосередок шкільної демократії

Інтерв'ю вчителя права Жагаріної О.О. газеті "7 днів"

Джерело - http://7d.rv.ua/iplus/2017-03-30/nvk-12-oseredok-shkilnoyi-demokratiyi   


"Для багатьох дітей школа – це перший державний заклад, до якого вони потрапляють, своєрідна модель суспільства, яка допомагає учням зрозуміти сучасний світ. Саме у школі вони вивчають «правила гри» в демократичному суспільстві.

Ось уже рік Рівненський НВК № 12 вивчає ці правила гри, беручи участь у Всеукраїнському проекті «Демократична школа», що реалізується центром імені Вергаланда м. Осло (Норвегія) за підтримки Міністерства освіти і науки України. Про демократичні зміни, які сталися за цей рік у дванадцятій школі, ми говорили з координатором проекту у школі, вчителем правознавства НВК № 12 Ольгою ЖАГАРІНОЮ.

– «Демократична школа», яка вона?

 

Екскурсія в обласну юнацьку бібліотеку

Під час проведення позакласних навчально-виховних заходів відбувається згуртованість учнівського колективу, що сприяє практичному усвідомленню прав людини та демократизації освіти.
Учні 7-А класу НВК 12 з класним керівником Місюрою О.С. відвідали обласну юнацьку бібліотеку м.Рівного та взяли участь у заняттях направлених на популяризацію демократичних принципів та знань з прав людини.



 

Bпровадження ОПЛ/ОДГ

 

В НВК 12 м.Рівного реалізовується стандарт, щодо впровадження ОПЛ/ОДГ в навчально-виховний процес з метою популяризації демократичних принципів і поваги до прав людини.Упродовж навчального року викладаються курси за вибором "Основи демократії" та "Громадянська освіта", що безумовно сприяє вищому рівню стандарту та підвищенню зацікавленності учнів. Віримо, що здобуті знання діти застосовуватимуть в реальному житті.

 

Знай свої права

«Що відрізняє людину від раба?», «Що таке свобода та на яких принципах вона грунтується?»- це основні питання, які розглядалися під час зустрічі старшокласників НВК№12 з головою громадської організації «Кримська діаспора Рівненщини» Ельвірою Шиліною. Зустріч відбулася у рамках реалізації Всеукраїнських проектів «Демократична школа» та «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» та налогдження дієвого партнерства. Лектор у цікавій та змістовній формі довела до учнів головний принцип, котрий відрізняє суспільсво вільних людей від суспільства рабів,- принцип суверенитету особистості або право на самого себе, та , що є дуже важливо, дала учням координати установ, куди можна звертатися, якщо ваші права порушені. Сподваємось, що знання, вміння і навички, отримані у процесі спілкування, допоможуть дітям у підтримці ненасильницького спілкування.

Заступник директора НВК№12 Середюк О.В.

 

Дієве партнерство-успішна школа

Участь НВК№12 у І циклі Всеукраїнської програми «Демократична школа» дала поштовх для активізації суб’єктів громадянського суспільства в реалізації базових демократичних цінностей. Цінності свободи і демократії, громадянської активності та відповідальності, рівності можливостей, примножуються та розвиваються лише в умовах соціальної згуртованості громади. Саме тому наш заклад пройщов конкурсний відбір та став учасником Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу», метою якого є встановлення партнерських відносин не тільки між усіма учасниками освітнього процесу, а й громадою.

В рамках соціального партнерства та реалізації Всеукраїнських проектів«Демократична школа» та «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» 13 березня 2017 року у актовій залі НВК№12 відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-7 класів «Як спілкуватися з дитиною та знаходити спільну мову», який ініціюівав та провів активний громадський діяч, психолог Сергій Терентьєв. В ході заняття тренер у цікавій та змістовній формі ознайомив присутніх зі шляхами успішної комунікації між усіма учасниками навчально-виховного процесу. Содіваємось на подальшу співпрацю, адже дієве партнерство-успішна школа.

Заступник директора НВК№12 Середюк О.В.

 

Незвичайний урок

Сьогодні, в день народження великого Кобзаря, діти 3-Д класу мали цікавий та незвичайний урок. Святково вдягнені у традиціях українських вишиванок вони декламували вірші Тараса Григоровича Шевченка. 
Ціково, що діти вивчили різні вірші, попередньо не обговорюючи, хто що вчитиме.
Вчитель, Брега Ніна Іванівна, подала ідею долучити до уроку і нас, батьків. І ви знаєте, дітям це настільки сподобалось! Ідеї спільних уроків - це надзвичайно цікаво та корисно. Коли ми, мами, прочитали вірші на початку уроку діти були приємно здивовані! А як нам було приємно та цікаво спостерігати за ними!!! Дякуємо за нові ідеї та їх втілення!

Джерело - www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1493446830675279/ - за 9 березень о 11:35

 

Флешмоб на уроці читання

За ініціативою батьків 3-Б класу НВК-12 (кл.керівник Лапчук В.Б), діти яких навчаються за програмою "Інтелект України", на уроці читання був проведений флешмоб , присвячений дню народження Кобзаря. Діти разом з батьками розповідали вірші та співали пісні Т.Г.Шевченка.

Джерело - www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1494448480575114/ за 10 березень о 8:27



 

Вітаємо!

 

Вітаємо лауреатів конкурсу шкільних проектів "Усна історія" Труш Олександру, Ваврик Анастасію та Петрук Аллу. Мета конкурсу - вивчення новітньої історії з точки зору мультиперспективності. У ході проекту учні навчились формулювати питання, робити інтерв'ю, аналізувати його, бачити поле для дискусій. Роботи були виконані за методикою "Oral histori". Робота Труш Олександри та Ваврик Анастасії "Правда потрібна завжди", координатором якої є вчитель історії та правознавства Жагаріна Ольга Олександрівна, увійшла в десятку найкращих та буде опублікована.


 

Тиждень правознавства

Впродовж 5-9 грудня в НВК 12 відбувася тиждень правознавства . Щиро радіємо тому , що вдалося реалізувати та провести всі заплановані зустрічі, екскурсії , бесіди , круглі столи , тренінгові заняття , тематичні уроки.

Переглянути фото...

 

НВК №12 м.Рівного запросив на навчання дітей з м.Маріуполя

У рамках реалізації проекту «Схід і Захід разом» та з метою налагодження дружніх зв’язків між однолітками східних і західних областей, НВК №12 м. Рівного за ініціативи шкільного учнівського парламенту запросив на навчання дітей з м. Маріуполя на період від 5 по 10 грудня 2016 року. 5 грудня навчальний заклад радо зустрів делегацію учнів та вчителів Маріупольського міського ліцею. Проект розпочався з урочистої зустрічі та екскурсії по школі. Гості з Маріуполя побували на уроках рівненських школярів, відвідали цікаві пізнавальні заходи: засідання ШЕК «Ти маєш право на життя.Ти маєш право не бути жертвою війни», майстер-клас «Виготовлення новорічних сувенірів», експрес-гру «Порушення прав у казках», годину історичної пам’яті, тренінг на тему «Загальні права людини» та пішохідну екскурсію по місту «Рівне вечірнє». Учасники проекту висловили сподівання, що така зустріч допоможе їм поспілкуватися з однолітками, поміркувати над тим, як не допускати жахіть війни та обмінятися культурними традиціями. 
Другий та третій дні перебування маріупольських школярів у Рівному стали не менш цікавими та захоплюючими, принесли нові враження, здобутки, сподівання: юні гості знайомилися з культурою Рівненщини, її традиціями і звичаями під час відвідування музею Просвіти.

 

Навчання в Україні краще…

23 листопада в НВК №12 між учнями 8-10 класів відбулись дебати на тему: «Навчання за кордоном краще».

В ході дебат, Дрозд Світлана, Мосійчук Вероніка та Савінський Тарас  виступали за пропозицію, тобто підтримували дане твердження і доводили, що навчання за кордоном краще. Команда опозиції- Марченко Михайло, Балух Світлана та Солончук Тимофій доводили про те, що навчатись в Україні доступніше, психологічно краще. Тези  учнів команди опозиції виявились більш переконливими і вони отримали перемогу. Діти були досить зацікавлені  грою і з нетерпінням чекають міського конкурсу.

Переглянути фото...

 

Зустріч з працівником РМВДРАЦС

 

З метою реалізації стандартів демократичних змін,а саме стандарту щодо налагодження партнернерської роботи та співпраці з батьками та місцевою громадою-у НВК12 м.Рівного відбулася зустріч з працівником Рівненського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Рівненській області.Тема зустрічі:"Державна реєстрація народження вільно доступною для всіх дітей незалежно від їхнього походження та соціального статусу".

 

 

НВК 12 - класна родина!

В рамках реалізації Всеукраїнської програми "Демократична школа"та з метою поглиблення знань учнів з ОДГ/ОПЛ на цьому тижні у НВК12, учителем правознавства О. Жагаріною, було проведено тренінги для лідерів учнівського самоврядування на теми, які є актуальними для дітей. Під час тренінгів учні своїми діями та висновками довели свою активну громадянську позицію та небайдужість до проблем сьогодення. Діти доволі по-дорослому визначали найважливіші пріоритети у житті. В 7-А класі (кл. керівник О. Місюра) з ініціативи дітей розпочато спільно із батьками учнів цікаву профорієнтаційну роботу.А саме, батьки учнів на виховних годинах розказують про свої професії. Заплановано проведення стажування учнів школи в установах та організаціях, де працюють батьки. Приємно, що учителі школи використовують неформальні інноваційні тренінгові форми роботи з дітьми та батьками. Радію з того, що учні, їх батьки та учителі НВК 12 - одна велика класна родина.

Директор НВК №12 Лагодюк Вікторія Юріївна

Переглянути фото...

 

Демократична школа

Впроваджуючи проект "Демократична школа" в Рівненському НВК №12 та з метою формування ціннісного ставлення до праці, відбулася година спілкування в 7-А класі (класний керівник Місюра О.С.).

Батьківський колектив неодноразово брав участь у таких заходах. Цього разу мама учня Мацнєва Владислава Наталя Євгенівна спілкувалася з учнями і цікаво розповіла про специфіку своєї професії. Семикласники були дуже активними під час бесіди, їм дуже сподобалося розкривати таємниці різних спеціальностей. Батьки, зі свого боку, вирішили підтримати розпочатий діалог з дітьми і надалі люб'язно погодилися приходити на години спілкування і ділитися тонкощами тієї роботи, якою вони займаються.

Класний керівник 7А класу НВК№12 Місюра О.С.



 

Всеукраїнська науково-практична конференція в м.Острозі

Беручи участь у проекті «Демократична школа», я працюю в напрямку морально-духовного виховання учнів через вивчення святинь краю(історичне краєзнавство). Це допомагає більш глибоко пізнати свою «малу батьківщину», відкрити на своїй землі скарби та чудеса світового рівня, сприяє вихованню в молоді високої моральної культури. Адже «культура в якій є релігійна глибина, завжди спрямована до воскресіння»(М.Бердяєв). Кожна дитина - особистість, а згодом громадянин, якому відома така культура – наділена інтелігентністю, совістю, душевністю, свободою, вірою, надією, любов'ю, здатністю до подолання життєвих труднощів, бажанням приносити людям користь.

 

Правова освіта

Поняття права і свободи людини - Переглянути...

Права дитини - Переглянути...

Історія права людини -


 

Демократичні зміни у школі

В рамках реалізації Всеукраїнської Програми " Демократична школа" 03.10.2016 у НВК 12 відбулося спільне засідання шкільного учнівського парламенту та ініціативної групи учителів, адміністрації школи І представників батьківської громадськості. Присутні обговорили план заходів у сферах змін, а учні внесли корективи відповідно до запитів молоді . Такі питання, як шкільна форма, створення індивідуального місця школяра, поведінка на перервах та у шкільній їдальні викликали жваві обговорення, після яких було прийнято відповідні узгоджені рішення та внесено корективи до плану заходів. Сподіваємося, що лише консолідуючи зусилля учнів , учителів та батьків, ми зможемо досягнути позитивних демократичних змін як у школі, так і у суспільстві.

 

Демократична школа

У рамках реалізації Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства  «Демократична школа»  22-23 вересня 2016 року у НВК№12 відбулися тренінги, спрямовані на покращення наступних стандартів:

ІІ  сфера змін:  ОДГ/ОПЛ у навчально-виховному процесі. Тематика ОДГ/ОПЛ викладається у рамках окремого предмету в межах державного програми лише у старших класах.

2.1.4. Посібники Ради Європи з ОДГ/ОПЛ використовуються у проведенні уроків.

III сфера змін:  зв’язки, партнерство та співпраця з місцевою громадою та батьками

3.1.2.  У школі існують ініціативні групи чи організації, які об’єднують різні зацікавлені сторони задля вирішення проблем, що постали перед громадою

 

План проведення семінару-тренінгу "Демократична школа" в НВК №12 22.09.16 (чт.) та 23.09.16 (пт.)

Тренінг спрямований на покращення наступних стандартів:

ІІ  сфера змін:  ОДГ/ОПЛ у навчально-виховному процесі. Тематика ОДГ/ОПЛ викладається у рамках окремого предмету в межах державного програми лише у старших класах.

2.1.4. Посібники Ради Європи з ОДГ/ОПЛ використовуються у проведенні уроків.

ІІІ сфера змін: зв’язки, партнерство та співпраця з місцевою громадою та батьками

3.1.2.  У школі існують ініціативні групи чи організації, які об’єднують різні зацікавлені сторони задля вирішення проблем, що постали перед громадою

3.1.4 Школа сприяє участі школярів у житті громади та в суспільних дискусіях

  • 1 сесія (1,5 год.)Програма «Демократична школа» та участь навчального закладу. Сфери змін.
  • 2 сесія (1,5 год.)Використання посібників Ради Європи з ОДГ / ОПЛ у навчально-виховному процесі
  • 3 сесія (1,5 год.) – Шкільне самоврядування. Основні підходи  до участі молоді.
  • 4 сесія (1,5 год.) – Налагодження партнерських відносин з громадою (органами місцевого самоврядування).  Спільна проектна діяльність.
 

Запрошуємо Всіх бажаючих!

З метою підтримки системних реформ у сфері середньої освіти в Україні 22.09.2016 – 23.09.2016 року у НВК №12 м. Рівного відбудуться інтерактивні тренінги в рамках реалізації Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства «Демократична школа», що реалізується Міністерством освіти і науки України у співпраці з Радою Європи. Впродовж двох днів у школі будуть працювати сертифіковані міжнародні тренери програми Ковтонюк А. та Присяжнюк С., які допоможуть у розробці та реалізації шкільних проектів. На тренінгові заняття запрошуються учні, учителі школи та батьківська громадськість.

Усіх  бажаючих просимо зареєструватися по телефону у секретаря школи(тел. 287765).

Плануємо проведення таких заходів:

 

Збір пропозицій до Плану роботи закладу

Ще один вагомий крок на шляху до реалізації Всеукраїнської програми освіти «Демократична школа»
У НВК №12 м. Рівного проводиться збір пропозицій до Плану роботи закладу в рамках реалізації Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства «Демократична школа».
При вході у навчальний заклад та в учительській кімнаті встановлено «Скриньки ідей та пропозицій» від учнів і вчителів щодо перспектив роботи.
Діти, натхненні, ініціативні, готові зробити свій внесок у вирішення суспільно значущих справ, активно долучилися до втілення у життя ідеї поглиблення демократичної культури у школі – вони швидко відгукнулися взяти участь у висловленні пропозицій до Плану роботи закладу.

Учителі стежать за новаціями в освітній сфері і поставилися до процесу з цікавістю. Педагоги відійшли від традиційності і почали діяти: діляться новими ідеями, отриманими під час тренінгових занять за Всеукраїнською програмою «Демократична школа», обговорюють перспективні напрями роботи, а також з метою окреслення шляхів подальшої діяльності закладу у напрямку реалізації Програми подають нові, нестандартні рішення та креативні ідеї до скриньки пропозицій. Цінується також і конструктивна критика.

 

Відгуки батьків-учасників тренінгових занять з ініціативною групою Всеукраїнської програми "Демократична школа"

У грудні минулого року у я почула інформацію про впровадження Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства в Україні «Демократична школа». І ось сьогодні я мала за честь взяти участь у вступному тренінгу з демократичного розвитку школи. Приємно, що серед 32 відібраних шкіл для реалізації даної програми виявилася школа, де навчається моя дитина – НВК №12 м.Рівного.
Люблю тренінги, семінари і інші заходи, які дозволяють розширити кругозір, навчитись чомусь новому. Ця тренінгова програма дала мені змогу проявити себе і по-іншому подивитись на деякі речі, які стосуються освітньої галузі та зрозуміти необхідність демократичних змін. Адже демократичне суспільство починається формуватися серед дітей та молоді.
А в загальному маса позитивних вражень та емоцій!

 

Зустріч у НВК12-учасниці Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства «Демократична школа»

В рамках реалізації Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства «Демократична школа» 29-30 березня 2016 року в НВК№12 відбулися зустрічі тренерів програми Світлани Присяжнюк і Анатолія Ковтонюка із колективом навчального закладу  та з ініціативними групами. Учасниками зустрічей були ініціатор участі у програмі Лагодюк В.Ю., головний спеціаліст управління освіти Рівненського міськвиконкому Грекул Л.В., педагогічний та батьківський колективи НВК№12.

В ході інтерактивної лекції  тренери програми ознайомили  педагогічний та батьківський колективи з роботою Центра Вергеланда, Програмою ДШ, цінностями та практикою застосування Хартії у шкільному житті та баченням можливих змін як умови забезпечення спільної мотивації.

 

Вдалий старт – запорука успішної реалізації Всеукраїнської програми освіти «Демократична школа»

Зі Львова, де 17 – 18 березня 2016 року відбувся вступний тренінг за Всеукраїнською програмою освіти «Демократична школа», повернулася команда учителів НВК №12 у складі: Лагодюк В.Ю. – директора НВК №12, Грекул Л.В. – головного спеціаліста, представника інспекторського відділу управління освіти м. Рівного, Мотузко О.В. – заступника директора з навчально-виховної роботи, яка керує кафедрою історії і права, Жагаріної О.О. – вчителя історії та правознавства, члена ради та піклувальної ради закладу.

Шкільна команда приїхала окрилена новими ідеями, задумами та бажанням втілити їх у життя, отримала унікальний досвід з точки зору сучасного технологічного підходу, форм і методів роботи, які використовувались  під час спілкування учасників у ході тренінгу.

 

НВК №12 – навчальний заклад, що представлятиме Рівненщину у Всеукраїнській програмі освіти «Демократична школа».

У МОН України 01 березня 2016 року відбулась конференція з нагоди відкриття одного з найбільших міжнародних проектів у сфері середньої освіти в Україні – Всеукраїнської програми «Демократична школа» (далі – Програма) , що реалізовується Європейським Центром ім. Вергеланда (Осло) та Міністерством освіти і науки України у співпраці з Радою Європи за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії. Рівненщину представляли головний спеціаліст обласного департаменту освіти Сидорук Святослав Миколайович та директор НВК№12 Лагодюк Вікторія Юріївна, які підписали Декларацію про співпрацю за Програмою.

НВК №12 – один навчальний заклад від Рівненщини, що пройшов відбірковий конкурс до участі у трирічній Всеукраїнській програмі. Шкільну команду запрошено на вступний тренінг з демократичного розвитку школи, що відбудеться 17 – 18 березня у Львові, після чого з командою упродовж 2016 – 2017 навчального року працюватимуть експерти, які допоможуть їм здійснити оцінку потреб для демократичних змін у школі й надаватимуть підтримку у розробці та реалізації шкільних проектів, а також у налагодженні партнерства з громадою та співпраці між школами із різних областей України.

До участі запрошено команду у складі 4 осіб:

Лагодюк Вікторія Юріївна – директор НВК №12;

Грекул Людмила Володимирівна – головний спеціаліст, представник інспекторського відділу управління освіти м. Рівного;

Мотузко Ольга Василівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, яка керує кафедрою історії і права;

Жагаріна Ольга Олександрівна – вчитель історії та правознавства, член ради та піклувальної ради школи.

 

НВК №12 - учасник Всеукраїнської Програми освіти з демократичного громадянства «Демократична школа»

За результатами відбіркового конкурсу педагогічний колектив НВК №12 став учасником Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства «Демократична школа» (далі – Програма), що реалізується Європейським центром ім. Вергеланда та Міністерством освіти і науки України у співпраці з Радою Європи та за підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Норвегія. Програма спрямована на підтримку демократизації та децентралізації середньої освіти в Україні, пропагування принципів Хартії Ради Європи з освіти для демократичного громадянства, прав людини та розбудову мережевих зв’язків між школами різних регіонів країни. Європейський центр імені Вергеланда – експертний центр Ради Європи у сфері освіти для демократичного громадянства, прав людини та міжкультурного порозуміння, заснований у 2008 році в Осло. Мета Центру – сприяти розвитку культури демократії та усталенню демократичних практик у суспільстві через освіту для демократичного громадянства і прав людини. Центр ім. Вергеланда реалізовує проекти в Україні з 2013 року. У МОН України 01 березня 2016 року відбулась конференція з нагоди відкриття Програми, одного з найбільших міжнародних проектів у сфері середньої освіти в Україні. Рівненщину представляли головний спеціаліст обласного департаменту освіти Сидорук Святослав Миколайович та директор НВК№12 Лагодюк Вікторія Юріївна, які підписали Декларацію про співпрацю за Програмою.

 

Участь у Всеукраїнській програмі освіти «Демократична школа»

Вітаємо директора НВК №12 Лагодюк Вікторію Юріївну, педагогічний і учнівський колективи з обранням до  участі у Всеукраїнській програмі освіти для демократичного громадянства в Україні «Демократична школа». Програма реалізовується Європейськім центром імені Вергеланда (м.Осло) у співпраці з Міністерством освіти і науки України та Радою Європи на підтримку системних реформ у сфері середньої освіти в Україні. Програма спрямована на поглиблення культури демократії у школі шляхом підтримки демократизації  та децентралізації шкільного врядування, пропагування демократичного середовища в навчально-виховній роботі.