gototopgototop



Osvita Rivne
Osvita Rivne
Children-Hotline
Info-Centr
Info-Centr
Info-Centr
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Osvita Rivne
Rivne Radio Club

Статистика відвідувань сайту


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні495
mod_vvisit_counterВчора712
mod_vvisit_counterЗа тиждень495
mod_vvisit_counterПопередній тиждень3562
mod_vvisit_counterЗа місяць9610
mod_vvisit_counterПопередній місяць19621
mod_vvisit_counterЗагальна (з_23.06.15)1066938

Online (за останні 20 хвилин): 16
Ваш IP: 3.226.254.115
Сьогодні: 18-11-2019 14:13
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Правова освіта

Заява на булінг

Директору НВК№12

Лагодюк В.Ю.

___________

(ПІБ заявника)

_____________________________

(адреса заявника)

_____________________________

( телефон заявника)


Заява

Дата ______________ подій.

Короткий опис подій, свідком чи учасником яких Ви стали:

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________



____________                                                                        __________________

(дата)                                                                                                   (підпис)

 

НАКАЗ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ  РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ

РІВНЕНСЬКИЙ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС  № 12

РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

від     2019 року № -ОД

Про організацію роботи педколективу

із запобігання булінгу та будь-яких проявів

насилля та жорстокості по відношенню до неповнолітніх

Відповідно Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства»,  листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 № 1/9-486 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки і благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019/11-881 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) »  від 18 грудня 2018 року  №2657-VІІІ та з метою забезпечення конституційних  прав    учнів, запобігання проявів  жорстокого ставлення до дітей, приниження їх честі і гідності під  час освітнього процесу

 

ЄДИНІ ВИМОГИ

Додаток №1 до наказу від №

ЄДИНІ  ВИМОГИ

до учасників освітнього процесу в Рівненському навчально-виховному комплексі №12 Рівненської міської ради

І. Права дитини

Права дитини у галузі освіти та виховання визначені Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, Законом України "Про освіту" та іншими активами законодавства України.

Дитина має право на:

-         безоплатну освіту;

-         безпечні та нешкідливі для здоров'я умови виховання, розвитку і навчання;

-         захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства, булінгу, приниження гідності;

-         здоровий спосіб життя;

 

План заходів НВК№12 щодо запобігання булінгу (цькуванню) у НВК№12

План заходів НВК№12

щодо запобігання  булінгу  (цькуванню) у НВК№12

з/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Організаційний етап

1

Вивчення змін до законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

адміністрація школи

постійно

В. Лагодюк

О. Середюк

2

Організація чергування класів та вчителів у приміщеннях школи

учні,

педагогічні працівники

вересень, січень

О. Середюк

Л. Бондарук

3

Розміщення нормативно - правових документів щодо протидії боулінгу(цькуванню)  на сайті школи

Усі категорії учасників освітнього процесу

постійно

О. Середюк

С. Косткевич

Діагностичний етап

4

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Усі категорії учасників освітнього процесу

Вересень

Психолого-соціальна служба

5

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники, Практичний психолог, соціальний педагог

6

Групова діагностика: анкетування учнів 8-х класів з метою профілактики явищ насильства серед підлітків

Учні 8- класів

Упродовж року

Практичний психолог

7

Групова діагностика визначення рівня агресивних проявів серед учнів 8-х класів за мет. А. Баса, А. Дарки

Учні 8- класів

Листопад-грудень

Практичний психолог

Інформаційно-профілактичні заходи

8

Ознайомлення учасників освітнього процесу  зі  змінами до законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Соціальний педагог,

класні керівники

9

Використання відеоматеріалів проекту «Безопасная школа» Нік Вуйчич, під час проведення виховних заходів.

2-11 класи

Упродовж року

Класні керівники

10

Використання корисних посилань МОН щодо теми антибулінгу (програма «Не смійся з мене» у проекті «Повага дією!», тренінгових занять за програмою «СТОП-Булінг», матеріалів сайту stopbulling.com.ua то що..) для  проведення виховних заходів.

2-11 класи

Упродовж року

Класні керівники,

соціальний педагог

11

Складання порад:
– Як допомогти дитині, якщо вона
є жертвою булінгу?
– Як допомогти дитині, якщо вона виявилася агресором?

- Як повинні діяти діти, які стали свідками булінгу?
Як допомогти дитині, якщо вона побачила принизливе відео  у свій адрес в соцмережах?

1 – 11 класи

Упродовж року

Соціальний педагог

12

Виховні заходи з попередження кібербулінгу у рамках тижня «Безпечний інтернет!»

5-11 класи

лютий

вчителі інформатики,

класні керівники

13

Співпраця з відділом ювенальної  превенції Національної поліції України  з питання профілактики булінгу.

1-11 класи

Упродовж року

О.Середюк,

Т. Цилюков,

соціальний педагог, класні керівники

14

Інформаційна робота через веб-сайт закладу освіти

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

О. Середюк, психолого-соціальна служба,              С. Косткевич

15

Перегляд відеопрезентацій «Ні-булінгу у школі»

5-6 класи

Вересень-жовтень

Соціальний педагог

16

Формування емоційно-безпечного середовища в учнівських колективах

За запитом класного керівника, батьків

Упродовж року

Практичний психолог

17

Години спілкування «Булінг у школі: що ми знаємо і що можемо зробити»

5-8 класи

Упродовж року

Практичний психолог

18

Індивідуальні профілактичні консультації із здобувачами освіти групи «Р»

Учні групи «Р»

Упродовж року

Практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

19

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4 класи

Упродовж року

Класні керівники 1-4 класів

20

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час проведення освітнього процесу

1-11 класи

Упродовж року

Педагогічні працівники

21

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках суспільно-гуманітарного циклу

1-11 класи

Упродовж року

Педагогічні працівники

22

Заходи до дня толерантності

1-11 класи

16 листопада

Класні керівники

23

Тренінгові заняття у 5 класах щодо згуртованості колективів

5 класи

вересень-листопад

практичний психолог,       соціальний педагог, класні керівники

24

Години спілкування на тему «Дружба»

3-4 класи

вересень

Соціальний педагог

25

Цикл занять «Я не дам себе ображати» та індивідуальна діагностика

За зверненням батьків

Упродовж року

Практичний психолог

26

Адаптаційний модуль «Територія комфорта»

5-і класи

Вересень-жовтень

Практичний психолог

Психологічний супровід

27

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог школи. Класний керівник

28

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11

Упродовж року

Психолог школи Соціальний педагог

29

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог Соціальний педагог

30

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

31

Оприлюднення телефонів довіри

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Соціальний педагог

32

Робота консультпункту «Виникла проблема»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Щосереди з 15.00 до 19.00

Психолого-соціальна служба

33

Соціально-педагогічний патронаж дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги

Діти, які потребують підвищеної педагогічної уваги

Постійно

Психолого-соціальна служба

34

Консультаційна робота з психологічної підтримки вчителя

Педагогічний колектив (за запитом)

Постійно

Практичний психолог

Робота з батьками

35

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

Упродовж року

Класні керівники

36

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Соціальний педагог

37

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Лютий- березень

Вчитель інформатики

38

Індивідуальні консультації «Конфлікти і шляхи їх вирішення»

Батьківська громадськість

Упродовж року

Соціальний педагог

39

Індивідуальні консультації для батьків, педагогів, опікунів з питань охорони та захисту прав дитинства

Батьківська громадськість

Упродовж року

Соціальний педагог

40

Просвіта батьків «Батьки і діти або чому мене не можуть зрозуміти…», «Ображають однокласники: як допомогти»

Батьківська громадськість (за запитом на батьківських зборах)

Упродовж року

Практичний психолог

з/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Організаційний етап

1

Вивчення змін до законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

адміністрація школи

постійно

В. Лагодюк

О. Середюк

2

Організація чергування класів та вчителів у приміщеннях школи

учні,

педагогічні працівники

вересень, січень

О. Середюк

Л. Бондарук

3

Розміщення нормативно - правових документів щодо протидії боулінгу(цькуванню) на сайті школи

Усі категорії учасників освітнього процесу

постійно

О. Середюк

С. Косткевич

Діагностичний етап

4

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Усі категорії учасників освітнього процесу

Вересень

Психолого-соціальна служба

5

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники, Практичний психолог, соціальний педагог

6

Групова діагностика: анкетування учнів 8-х класів з метою профілактики явищ насильства серед підлітків

Учні 8- класів

Упродовж року

Практичний психолог

7

Групова діагностика визначення рівня агресивних проявів серед учнів 8-х класів за мет. А. Баса, А. Дарки

Учні 8- класів

Листопад-грудень

Практичний психолог

Інформаційно-профілактичні заходи

8

Ознайомлення учасників освітнього процесу зі змінами до законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Соціальний педагог,

класні керівники

9

Використання відеоматеріалів проекту «Безопасная школа» Нік Вуйчич, під час проведення виховних заходів.

2-11 класи

Упродовж року

Класні керівники

10

Використання корисних посилань МОН щодо теми антибулінгу (програма «Не смійся з мене» у проекті «Повага дією!», тренінгових занять за програмою «СТОП-Булінг», матеріалів сайту stopbulling.com.ua то що..) для проведення виховних заходів.

2-11 класи

Упродовж року

Класні керівники,

соціальний педагог

11

Складання порад:
– Як допомогти дитині, якщо вона
є жертвою булінгу?
– Як допомогти дитині, якщо вона виявилася агресором?

- Як повинні діяти діти, які стали свідками булінгу?
Як допомогти дитині, якщо вона побачила принизливе відео у свій адрес в соцмережах?

1 – 11 класи

Упродовж року

Соціальний педагог

12

Виховні заходи з попередження кібербулінгу у рамках тижня «Безпечний інтернет!»

5-11 класи

лютий

вчителі інформатики,

класні керівники

13

Співпраця з відділом ювенальної превенції Національної поліції України з питання профілактики булінгу.

1-11 класи

Упродовж року

О.Середюк,

Т. Цилюков,

соціальний педагог, класні керівники

14

Інформаційна робота через веб-сайт закладу освіти

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

О. Середюк, психолого-соціальна служба, С. Косткевич

15

Перегляд відеопрезентацій «Ні-булінгу у школі»

5-6 класи

Вересень-жовтень

Соціальний педагог

16

Формування емоційно-безпечного середовища в учнівських колективах

За запитом класного керівника, батьків

Упродовж року

Практичний психолог

17

Години спілкування «Булінг у школі: що ми знаємо і що можемо зробити»

5-8 класи

Упродовж року

Практичний психолог

18

Індивідуальні профілактичні консультації із здобувачами освіти групи «Р»

Учні групи «Р»

Упродовж року

Практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

19

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4 класи

Упродовж року

Класні керівники 1-4 класів

20

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час проведення освітнього процесу

1-11 класи

Упродовж року

Педагогічні працівники

21

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках суспільно-гуманітарного циклу

1-11 класи

Упродовж року

Педагогічні працівники

22

Заходи до дня толерантності

1-11 класи

16 листопада

Класні керівники

23

Тренінгові заняття у 5 класах щодо згуртованості колективів

5 класи

вересень-листопад

практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники

24

Години спілкування на тему «Дружба»

3-4 класи

вересень

Соціальний педагог

25

Цикл занять «Я не дам себе ображати» та індивідуальна діагностика

За зверненням батьків

Упродовж року

Практичний психолог

26

Адаптаційний модуль «Територія комфорта»

5-і класи

Вересень-жовтень

Практичний психолог

Психологічний супровід

27

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Практичний психолог школи. Класний керівник

28

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11

Упродовж року

Психолог школи Соціальний педагог

29

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог Соціальний педагог

30

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

31

Оприлюднення телефонів довіри

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Соціальний педагог

32

Робота консультпункту «Виникла проблема»

Усі категорії учасників освітнього процесу

Щосереди з 15.00 до 19.00

Психолого-соціальна служба

33

Соціально-педагогічний патронаж дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги

Діти, які потребують підвищеної педагогічної уваги

Постійно

Психолого-соціальна служба

34

Консультаційна робота з психологічної підтримки вчителя

Педагогічний колектив (за запитом)

Постійно

Практичний психолог

Робота з батьками

35

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-11

Упродовж року

Класні керівники

36

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Соціальний педагог

37

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Лютий- березень

Вчитель інформатики

38

Індивідуальні консультації «Конфлікти і шляхи їх вирішення»

Батьківська громадськість

Упродовж року

Соціальний педагог

39

Індивідуальні консультації для батьків, педагогів, опікунів з питань охорони та захисту прав дитинства

Батьківська громадськість

Упродовж року

Соціальний педагог

40

Просвіта батьків «Батьки і діти або чому мене не можуть зрозуміти…», «Ображають однокласники: як допомогти»

Батьківська громадськість (за запитом на батьківських зборах)

Упродовж року

Практичний психолог

 

ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., № 51, ст. 1122):

1) частину другу статті 13 після цифр "173" доповнити цифрами "173-4";

2) доповнити статтею 173-4 такого змісту:

"Стаття 173-4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу

Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, -

тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -

тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, -

тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, -

тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу -

тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку";

 

Порядок розслідування фактів булінгу (цькуванню) у НВК№12

1. Виявлення факту булінгу (цькування)

1.1. Здобувачі освіти Рівненського навчально-виховного комплексу №12 зобов’язані повідомляти (в будь-який доступний спосіб) керівництво закладу освіти (або представника адміністрації, соціального педагога, психолога, медичну сестру, педагогічних працівників, класного керівника, батьків) про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників,  інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

1.2. Педагогічні  працівники або інші працівники НВК№12 зобов’язані повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування)

2. Повідомлення про факт здійснення булінгу

Здобувачі освіти, педагогічні  працівники або інші працівники НВК№12 зобов’язані невідкладно звернутися з офіційною заявою (конфіденційність гарантується) про випадок булінгу (цькування) до керівника закладу освіти.

3. Розгляд звернення

Керівник навчального закладу розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення (наказ) про проведення розслідування; скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування;                                                                  забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);

4. Робота комісії з розгляду випадку булінгу (цькування)

4.1. Визначення  кваліфікації випадку:

- БУЛІНГ (цькування) - психологічне, фізичне, економічне, сексуальне, кібербулінг;  чи  КОНФЛІКТ (інтересів, поглядів)                              - повторюванність діянь; (одноразовий  конфлікт –сварка/ НЕ БУЛІНГ)

- наявність свідків (без свідків – не булінг);

4.2. Надання  висновку  та аналітичного  звіту  про розслідування  керівнику закладу. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

5. Прикінцеві заходи щодо розгляду випадків булінгу (цькування)

5.1. Видання  підсумкового наказу  про  наслідки розслідування  випадку булінгу (цькування)                                                                    5.2. Направлення відповіді заявнику (заявникам).

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

1.Якщо комісія, створена для розгляду випадку булінгу (цькування) в НВК№12,  визнала, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, то керівник закладу освіти в обов’язковому порядку повідомляє про це  уповноваженим підрозділам:

  • ювенальна превенція м. Рівного;
  • Служба у справах дітей м. Рівного.

2. У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися до поліції.

3. За будь-якого рішення комісії заклад освіти забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.

Телефони довіри – Дитяча лінія 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);

– Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;

– Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

– Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;

– Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;

– Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

– Національна поліція України 102.

 

НАКАЗ про затвердження заходів щодо запобігання булінгу у НВК№12

НАКАЗ

Про  затвердження заходів щодо

запобігання булінгу у НВК№12

Відповідно Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства»,  листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 № 1/9-486 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки і благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019/11-881 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) »  від 18 грудня 2018 року  №2657-VІІІ та з метою забезпечення конституційних  прав    учнів, запобігання проявів  жорстокого ставлення до дітей, приниження їх честі і гідності під  час освітнього процесу

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити  Єдині вимоги до учасників освітнього процесу  в Рівненському  НВК№12.      (Додаток 1)
  2. Затвердити  План заходів щодо запобігання та протидії булінгу  на ІІ семестр 2018/2019 навчального року  (Додаток 2)
  3. Ввести в дію Журнал звернень про випадки  булінгу в НВК№12

Лютий 2019

4. Заступнику директора з виховної роботи Середюк О.В., практичному психологу Кравчук Н.М., соціальному педагогу Ігнатюк О.Ю., педагогам-організаторам Бугайчук О.О., Савсуненко Т.В. вести просвітницьку роботу з учасниками освітнього процесу щодо запобігання жорстокому поводженню над дітьми.

Впродовж року

5. Педагогічним працівникам:

5.1. Забезпечити виконання Плану заходів щодо запобігання та протидії булінгу  на ІІ семестр 2018/2019 навчального року.

5.2. Не допускати випадків фізичного та психологічного насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження з дітьми.

Впродовж року

6. Формувати в учасників освітнього процесу толерантне ставлення один до одного

Впродовж року

7. Уникати проявів жорстокого ставлення до учнів, приниження їхньої честі, гідності та інших форм насильства (фізичного або  психічного).

Впродовж року

8. Терміново інформувати адміністрацію закладу про будь-які випадки неправомірного поводження працівників по відношенню до учнів.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор В. Лагодюк

 

5. Педагогічним працівникам:

 

Ранкові зустрічі в НВК-12

Ранкові зустрічі в НВК-12 ( м. Рівне ) формують уміння говорити й слухати, які є найважливішими якостями, необхідними для демократичної культури.

Хай сонячний промінчик загляне у Ваше віконце, зігріє теплом, підбадьорить та надихне на творчість.
Велика шкільна родина бажає відмінного настрою на весь прийдешній день:)
Доброго ранку!Доброго дня!
Хай усміхаються діти щодня.
Радіємо партнерській співпраці з батьками.

 

" Добро починається з тебе"

"Подаруй друге життя своїм дрібничкам". Таку другу назву можна було б дати благодійному ярмарку,який відбувся в останні дні навчання у Рівненському НВК12. Батьків нашого третьокласника Челяди Павла спіткала біда. У їхнього сина виявили страшну хворобу. Вже другий місяць Павлик бореться за своє життя. Витрачаються великі кошти.

Щоб допомогти родині,з ініціативи адміністрації школи, учнівської та батьківської громади, 25-26 жовтня було вирішено провести благодійний ярмарок " Добро починається з тебе". Кожний мав шанс побувати у ролі продавця і покупця:)). І ось вже чиясь непотрібна дрібничка для тебе стає найдорожчою річчю. А особливим попитом серед учнів, на моє диво :)), стали книжки. Багато дітей продавали свої картини. Також до ярмарку активно долучились і батьки. Учням молодших класів допомагали продавати учні ШУП з комісії по роботі з молодшими школярами. Торгували до останнього товару. І наторгували.......аж 54 тисячі 680 грн.

Тож, Павлику, тримайся! З хворобою будемо боротися РАЗОМ. І МИ її здолаємо. Буть певним!

Педагог організатор Савсуненко Т.В.

Фото - 

 

Благодійний ярмарок "Добро починається з мене"

25-26 жовтня у стінах НВК№12 відбудеться благодійний ярмарок "Добро починається з мене" . Кожен може принести будь-яку свою річ і продати або ж купити потрібне. Виручені гроші передадуться на лікування Челяді Павлу,який навчається в 3-ому класі 12 школи. Запрошуємо кожного долучитись до ярмарку. 
Пам'ятаймо: "Не одежа красить людину, а добрі діла"!

Номер карти мами Наталії
5168 7426 0839 1920
ЧЕЛЯДА Наталія Володимирівна 
Уклінно просимо допомогти та помолитися за здоров'я Павлика.

 

Фото -

 

Стоп булінг

 

У понеділок 22 жовтня у 3-Д класі був проведений урок "Стоп булінг" з метою формування толерантного ставлення до оточуючих, щоб не допустити у майбутньому проявів жорстокості і попередити цькування серед дітей та підлітків. Цей захід провела мама учня нашого класу, начальник управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти ГТУЮ у Рівненській області Ірина Матаєва та член Координаційної ради молодих юристів при ГТУЮ у Рівненській області Лілія Радчук. 
Вони розповіли дітям, що таке булінг та його прояви. Під час практичної частини уроку третьокласники розв’язували ситуаційні завдання, з цікавістю задавали різні запитання, розповідали, які випадки негативної поведінки серед однолітків вони зустрічали. Діти переглянули відеоролики на тему булінгу та організували невеличкий флешмоб #МиЗаДружбу
Також школярі отримали інформаційні буклети на тему «Зупинимо Булінг разом», в яких міститься інформація про булінг та алгоритм дій для батьків, чиї діти стали жертвами цькування, або ж самі вчиняють насилля щодо інших дітей. 
- Ми хочемо, щоб наші школи були територією безпеки і поваги, - сказала Ірина Матаєва. 
Щиро дякуємо Ірині Матаєвій та Лілії Радчук за урок, на якому діти побачили, що цькування і дискримінація не роблять людину кращою, сильнішою, авторитетнішою.

 

 

ГЕТЕ-ІНСТИТУТ

Проект розпочато у 2016 році в НВК-12. Приємно, що започатковані у школі ідеї виховання полікультурної особистості сучасного школяра підтримано та проваджено в інших навчальних закладах. Радіємо партнерству та можливості спільної реалізації проектів. Дякуємо колегам із м. Тернопіль за співпрацю та гарне відео! Дякуємо Гете-інституту за мотивацію та повне фінансування шкільних учнівської проектів.

 

ЯКБИ ВСЕ БУЛО ПО-ІНШОМУ...

https://www.youtube.com/watch?v=FuHRjl23tjA&app=desktop


 

Не будьмо байдужими!

Рівненська міська організація Товариства Червоного Хреста України щороку у жовтні проводить благодійну акцію "Турбота".
У ході акції учні збирають овочі,щоб передати їх найменш захищеним категоріям населення та в медичні заклади міста. Щороку учні Рівненського НВК12 збирають картоплю,буряк,моркву,цибулю та передають у Рівненську обласну дитячу лікарню.
Щедро зібрали овочі учні школи,приємно було бачити активність кожного класу,як молодшої так і старшої школи. Велика вдячність батькам,які долучилися до нашої акції та допомогли дітям донести овочі до школи.
Справжнє милосердя-це бажання приносити користь іншим,не думаючи про винагороду. Тож нехай наша небайдужість сприяє одужанню маленьких пацієнтів лікарні.

Фото -

 

Безпритульні тварини-наші друзі!

Безпритульні тварини-наші друзі!
З кожним роком в Україні все більш актуальною стає проблема безхатніх тварин. Дуже часто нам доводиться бачити на вулиці безпритульну собаку або кішку,очі якої дивляться на нас жалісно з відданістю та докором...
Але знаходяться люди,які небайдужі до долі наших чотирилапих друзів. Навіть є й такі,які підгодовують безпритульних тварин або забирають собі додому.
З 01.10. по 05.10.18 р.,до Дня захисту тварин, Рівненський ПДМ проводив традиційну благодійну акцію "Потурбуйсь-і будуть жити!", до якої долучились і учні Рівненського НВК12. Учні збирали для котиків і собачок корм та крупи.
Наші чотирилапі друзі щиро дякують всім,хто не залишився байдужим до їхньої долі. А саме учням 3-В,Д,2-В,Г,5-В,Е,Ж,учням 6-х класів,7-А,Б,8-А,Б,9-А,В класів. Особливу подяку висловлюємо учениці 6-Г класу Негодюк Софії та учням 11- А класу.
Тож давайте будемо більш уважнішими та співчутливішими до долі братів наших менших.

Фото -

 

Безпека на дорозі – безпека життя…

5 жовтня 2018 року учнями комісії по роботі з молодшими школярами Знаменець Анастасією та Купчишиною Олександрою було проведено гру - подорож на тему: «Правила безпеки під час переходу дороги» у 2А, 2В класах.
Учні не просто закріплювали знання про правила переходу дороги, але дізнались про нові дорожні знаки. А також ознайомились з правилами руху водіїв. Незалежно від того хто переміг у грі та виявився кращим знавцем правил дорожнього руху, всі діти пообіцяли бути уважними пішоходами.

 

Фото -

 

Проект спортивного майданчика

Підтримайте проект спортивного майданчика на території НВК-12 !
Голосувати можна буде в паперовому вигляді (ЦНАП або ВиконКом (Соборна, 12)), або ж найзручніше через інтернет на сайтіhttps://rivne.pb.org.ua/projects/46 (кнопка "проголосувати" буде активна в дні голосування з 17 вересня ).

- переглянути  алгоритм проходження онлайн голосування

інструкція реєстрації (джерело сайт "Громадський проект")

 

Ми за мир

21.09.2018 р. з нагоди Міжнародного дня Миру паралель учнів 2-х НВК №12 під керівництвом учнів з комісії по роботі з молодшими школярами та педагога-організатора взяли активну участь у конкурсі малюнків на асфальті ”Ми за мир”. Із захопленням діти малювали квітучу планету, бо слово “мир” надзвичайно актуальне у сьогоденні. “Нам потрібен мир, ми за нього боремося, ми переможемо!”

 

Фото -

 

Всеукраїнська програма освіти для демократичного громадянства «Демократична школа»

Незаплановані процеси та зміни до плану дій для демократичних змін в школі - Переглянути...

 

Загальношкільна батьківська конференція

7 вересня 2018 року в актовій залі НВК №12 відбулась загальношкільна батьківська конференція. Директор школи Лагодюк В.Ю. доповіла про організацію навчально-виховного процесу на 2018-2019 н.р. Голова шкільної піклувальної ради Конько Т.Є. прозвітував про використання благодійних коштів за минулий рік, які були використані для підготовки закладу до нового навчального року.

 

Засіданя ради школи

6 вересня 2018 року відбулося засіданя ради школи, на якому обговорювали такі питання:

1. Про структуру навчального року.
2. Про режим роботи школи.
3. Про забезпечення рівного доступу до якісної освіти та затвердження варіативної складової навчального плану.

3.1 Про розподіл годин варіативної складової в початковій школі та поділ годин літературного читання у 4Д та 4Е класах.
3.2 Про виділення годин гурткової роботи для занять хореографією .
3.3 Про співпрацю з обласною спеціалізованою дитячою юнацькою школою олімпійського резерву .
3.4 Про надання додаткових освітніх платних послуг для занять спортивно-бальними танцями. 

4. Про затвердження освітніх програм.
5. Про затвердження навчальних програм гурткових годин самопідготовки з математики та української мови.
6. Про розподіл двох ставок груп продовженого дня на чотири по 0,5 ставки та затвердження режиму роботи учителів у ГПД 3, 4 класів.
7. Про дотримання санітарно - гігієнічних норм.
8. Про внесення змін до положення про раду НВК №12 та його затвердження .
9. Про затвердження плану роботи школи та ради НВК№12

 

Відкрий для себе Україну

З метою виховання в учнів почуття патріотизму, національної гідності, любові та поваги до історії Батьківщини та рідного краю, поглиблення знання учнів про Україну, про видатних українців, вшанування народних звичаїв та свят, формування  переконання у нетлінності духовних скарбів народу, розвитку пізнавальної активності учнів у НВК№12 пройшов Перший урок, під час якого учителі намагалися створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про нашу історію, а учні ще раз відкривали для себе Україну та її місце в Європі.

Фото -



 

Від шкільного порогу до життєвого успіху!

Сьогодні із самого ранку мешканців мікрорайону НВК№12 збудили веселі шкільні мелодії та дзвінкі дитячі голоси. А все тому, що на шкільному подвір’ї відбулося вшанування відмінників навчання за результатами попереднього року. Найстаранніші учні школи отримали Похвальні листи та почесне право першими увійти до Країни Знань червоною килимовою доріжкою. Вперед, учні, за знаннями та успіхами!

ЗДВР НВК№12 Середюк О.В.

 

Фото -

 

Зустріч в рамках проекту "Я маю право"

Практичне заняття-це завжди цікава та інформативна форма проведення уроку,яка дає змогу не тільки закріпити знання,а також покращити навички критичного мислення,комунікації,співробітництвата вміння застосовувати набуті знання в житті.Сьогодні в рамках проекту"Я маю право" в НВК 12 відбулася зустріч учнів 9-х класів з начальником відділу систематизації законодавства,правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Рівненській області Іриною Фідрею.

Фото -

 

Всеукраїнський тиждень права


В рамках Всеукраїнського тижня права у школі з 04-08 грудня 2017 року відбувся предметний тиждень права. У навчальному закладі проведені тематичні уроки, бесіди, зустрічі, правові турніри, експозиції, конкурси, екскурсії та інформаційні хвилинки приурочені Декларації прав людини. Учні школи брали активну участь у заходах, метою яких було поглиблення знань з правознавства, акцентування уваги на актуальності дотримання прав людини у сучасному житті, державі та світі, попередження правопорушень серед учнівської молоді.

 

Переглянути фото -

 

Дебати

 

З нагоди Дня Гідності та Свободи та з метою продовження демократичних змін, утвердження ідеалів свободи і демократії учнями школи було проведено дебати на тему :"Право -єдиний спосіб захисту прав людини. Сперечалися, переконували, не погоджувались ,наводили аргументи та спростовували...

Переглянути фото -

 

Учні-вчителі-батьки-громада

 

27 вересня в НВК12 м.Рівного відбулась зустріч ініціативної групи, учасники якої проаналізували досягнення і помилки в усіх сферах демократичних змін та обговорили подальші напрямки демократичного розвитку школи.

Крокуємо разом в напрямку демократичного розвитку школи.

Переглянути фото -

 

Підсумкова конференція І етапу Всеукраїнського проекту "Демократична школа"

29-30 червня в м.Київ відбулась підсумкова конференція першого етапу Всеукраїнського проекту "Демократична школа".Було представлено добрі практики демократичних змін у школах та відбулося планування діяльності мережі шкіл програми.

Завдяки демократичним змінам, що відбулися у НВК-12 м. Рівне, активізувалася робота членів шкільного учгівського парламенту.Цінним є те, що наші діти на тільки вийшли на міський рівень, а стали самостійними! Процес не зупинити...змінилися ми, діти і батьки. Завдяки ефективному ПАРТНЕРСТВУ змінилася школа:) Ми радіємо успіхами наших вихованців, які реалізують 7 проектів Всеукраїнського та міжнародного рівнів. З власної ініціативи наші діти беруть активну участь у роботі органів місцевого самоврядування.Співпраця з батьківською громадскістю та 5 різноплановими громадськими організаціями сприяла тому, що школа сьогодні стала центральним культурно-освітницьким центром громади міста:)

Переглянути відео -

 

ШКОЛА «У РУКАХ» УЧНІВ

На цілий день адміністрація НВК 12 передала управління школою учням. Що ж відбувалося, чи справилися школярі, і чи сподобалось їм читайте у матеріалі.

О 8.00 дублери вчителів, завучів, бібліотекарів, мед. сестри, соціального педагога, психолога та педагога-організатора на нараді при «новому» директорі Олександрі Труш.
Згодом відбувся тренінг для лідерів учнівського самоврядування під керівництвом Ольги Жагаріної. На тренінгу учні мали два завдання: відповісти на запитання про права різного прошарку суспільства та намалювати плакат на подані теми: випускник НВК 12, місто та школа вашої мрії, які висять на вході в школу.
Чотири урокі впродовж дня провели ті, хто заміняє вчителів, і за словами Валентини Хомич, яка вчила п’ятий клас української мову – їй сподобалось: «Чесно кажучи,перед уроком трішки хвилювалась,але коли побачіла ці хороші та щирі обличчя ,хвилювання пройшло. Загалом було зроблено все, що заплановано. Я пережила незабутні емоції і щаслива ,що ризикнула».

 

Круглий стіл "Демократичні зміни шкільного середовища"

Демократичні зміни шкільного середовища було обговорено 25.04.2016 у колі учнів, їх батьків та педагогічних працівників НВК-12 м. Рівного. Модераторами зустрічі були тренери Всеукраїнської Програми "Демократична школа" С. Присяжнюк та А. Ковтонюк. Учасниками круглого столу відзначено реалізовані цікаві ініціативи учнів школи та позитивну динаміку змін у навчальному закладі. Унікальним є досвід співпраці школи із батьківською громадськістю. Батьками та дітьми було зазначено, що демократичні зміни у школі, а згодом і у суспільстві починаються, в першу чергу, із встановлення демократії у сім'ї та налагодження партнерства із сім'ями вихованців. Цікавим є те, що в ході обговорення та аналізу роботи школи за останній навчальний рік у НВК-12 спостерігається позитивна неочікувана динаміка, за рекомендованими центром Вергеланда критеріями, у всіх сферах змін:) Педагогічний колектив переконаний, що консолідація зусиль із батьківською громадськістю забезпечить комплексні та всесторонні зміни які приведуть до успіху і змінять свідомість підростаючого покоління, тим самим забезпечать демократизацію навчально-виховного процесу та суспільства в цілому. Ми не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо рухатися вперед, тому плануємо стратегічні плани на майбутнє.
ДІЄВЕ ПАРТНЕРСТВО-УСПІШНА ШКОЛА- ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО.



 

Права людини в національному законодавстві

ВІДПОВІДАЄМО НА ПИТАННЯ, ЯКІ РЕСПОНДЕНТИ ЗАДАЮТЬ В АНКЕТІ:
Законодавча база, яка є підґрунтям для боротьби з дискримінацією

Переглянути...

 

Що таке дискримінація?

Джерело: http://faqukrs.xyz/novini-ta-suspilstvo/kultura/109846-shho-take-diskriminacija-prikladi-rasovoi.html

Дискримінація - це термін, що походить від латинського discriminatio, що перекладається як "утиск". Його визначають як негативне ставлення, обмеження і обмеження в правах, а також насильство і всіляке прояв ворожості до суб`єкта через приналежність його до тієї чи іншої соціальної групи. Окремі види широко відомі і мають власну термінологію. Наприклад, расизм - расова дискримінація, сексизм - гендерна дискримінація. Приклади цих та інших проявів обмеження прав людини за належністю його до соціальної групи будуть розглянуті в нижчеподаній статті.

Детальніше...

 

Рівні, але різні

В НВК №12 м.Рівне разом з учнями 10 класу досліджували тему гендеру на тренінгу, що відбувся в рамках проекту: "Рівні можливості для кращого майбутнього". Який став можливим в результаті перемоги в Другому конкурсі малих грантів для підтримки впровадження демократичних змін на місцевому рівні в Рівненській і Волинській областях у рамках проекту «Українська регіональна платформа громадських ініціатив», що здійснюється за фінансової підтримки Європейського Союзу та співадмініструється РОГО «Комітет виборців України».

P.S.Цікавий та корисний час. Дякуємо за співпрацю!

Джерело - https://www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1546498592036769/


 

Опитування

Мета: визначити думки батьків про сучасний стан справ у школі, та їхні очікування, щодо нової школи.

Пройти опитування...

 

Проект "Мій світ без дискримінації"

 

Раді повідомити,що НВК12 є учасником нового проекту "Мій світ без дискримінації".Проект реалізує ГО "Академія інноваційного розвитку освіти" за інформаційної підтримки ГО "Центр Соціальна Дія"/Проект "Без Кордонів",Коаліції з протидії дискримінації в Україні,Офіса Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та Міжнародного Фонду"Відродження".Метою проекту є підвищення рівня обізнаності вчителів,учнів та батьків щодо дискримінації та її уникнення під час навчально-виховного процесу.


 

Дискримінація та нетолерантність

Що таке дискримінація і нетерпимість?

Дискримінація — в усіх її можливих формах і проявах — є однією з найбільш поширених форм насильство та порушення прав людини. Вона зачіпає мільйони людей щодня, і її дуже важко розпізнати. Дискримінація і нетерпимість — тісно пов’язані між собою поняття. Нетерпимість — це відсутність поваги до вчинків та переконань, що відрізняються від своїх власних. Вона також стосується відторгнення людей, яких ми сприймаємо як інших, наприклад, членів іншої соціальної чи етнічної групи, або людей з іншою політичною чи сексуальною орієнтацією. Нетерпимість може проявлятися у широкому діапазоні дій, починаючи з уникання таких людей, мовної ненависті, і закінчуючи тілесними травмами або навіть вбивствами.

Детальніше...

 

Тренінгове заняття з учнями НВК -12

 

"Яка моя роль у суспільстві ?" - під таким гаслом проведено тренінгове заняття з учнями НВК -12 м. Рівного. Гендерна рівність, права жінок та чоловіків та міжособистісні стосунки - питання, на які спільно з активним громадським діячем, психологом С. Терентьєвим та вчителем права шукали відповіді учні школи.

Джерело - www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1528907513795877/

 

Дієве партнерство - успішна школа!

Ми створюємо простір для розвитку особистості школяра. Переконані, що середовище в якому перебуває дитина впливає на її свідомість.
У світлинах представлено розроблені ініціативною групою школярів ( під керівництвом Жагаріної О. О.) оригінальні авторські стенди, які висвітлюють права та обов'язки учнів. Діти змалечку повинні знати свої права та усвідомлювати обов'язки.

 

НВК 12 – НВК 12 – осередок шкільної демократіїосередок шкільної демократії

Інтерв'ю вчителя права Жагаріної О.О. газеті "7 днів"

Джерело - http://7d.rv.ua/iplus/2017-03-30/nvk-12-oseredok-shkilnoyi-demokratiyi   


"Для багатьох дітей школа – це перший державний заклад, до якого вони потрапляють, своєрідна модель суспільства, яка допомагає учням зрозуміти сучасний світ. Саме у школі вони вивчають «правила гри» в демократичному суспільстві.

Ось уже рік Рівненський НВК № 12 вивчає ці правила гри, беручи участь у Всеукраїнському проекті «Демократична школа», що реалізується центром імені Вергаланда м. Осло (Норвегія) за підтримки Міністерства освіти і науки України. Про демократичні зміни, які сталися за цей рік у дванадцятій школі, ми говорили з координатором проекту у школі, вчителем правознавства НВК № 12 Ольгою ЖАГАРІНОЮ.

– «Демократична школа», яка вона?

 

Екскурсія в обласну юнацьку бібліотеку

Під час проведення позакласних навчально-виховних заходів відбувається згуртованість учнівського колективу, що сприяє практичному усвідомленню прав людини та демократизації освіти.
Учні 7-А класу НВК 12 з класним керівником Місюрою О.С. відвідали обласну юнацьку бібліотеку м.Рівного та взяли участь у заняттях направлених на популяризацію демократичних принципів та знань з прав людини.



 

Bпровадження ОПЛ/ОДГ

 

В НВК 12 м.Рівного реалізовується стандарт, щодо впровадження ОПЛ/ОДГ в навчально-виховний процес з метою популяризації демократичних принципів і поваги до прав людини.Упродовж навчального року викладаються курси за вибором "Основи демократії" та "Громадянська освіта", що безумовно сприяє вищому рівню стандарту та підвищенню зацікавленності учнів. Віримо, що здобуті знання діти застосовуватимуть в реальному житті.

 

Знай свої права

«Що відрізняє людину від раба?», «Що таке свобода та на яких принципах вона грунтується?»- це основні питання, які розглядалися під час зустрічі старшокласників НВК№12 з головою громадської організації «Кримська діаспора Рівненщини» Ельвірою Шиліною. Зустріч відбулася у рамках реалізації Всеукраїнських проектів «Демократична школа» та «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» та налогдження дієвого партнерства. Лектор у цікавій та змістовній формі довела до учнів головний принцип, котрий відрізняє суспільсво вільних людей від суспільства рабів,- принцип суверенитету особистості або право на самого себе, та , що є дуже важливо, дала учням координати установ, куди можна звертатися, якщо ваші права порушені. Сподваємось, що знання, вміння і навички, отримані у процесі спілкування, допоможуть дітям у підтримці ненасильницького спілкування.

Заступник директора НВК№12 Середюк О.В.

 

Дієве партнерство-успішна школа

Участь НВК№12 у І циклі Всеукраїнської програми «Демократична школа» дала поштовх для активізації суб’єктів громадянського суспільства в реалізації базових демократичних цінностей. Цінності свободи і демократії, громадянської активності та відповідальності, рівності можливостей, примножуються та розвиваються лише в умовах соціальної згуртованості громади. Саме тому наш заклад пройщов конкурсний відбір та став учасником Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу», метою якого є встановлення партнерських відносин не тільки між усіма учасниками освітнього процесу, а й громадою.

В рамках соціального партнерства та реалізації Всеукраїнських проектів«Демократична школа» та «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» 13 березня 2017 року у актовій залі НВК№12 відбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-7 класів «Як спілкуватися з дитиною та знаходити спільну мову», який ініціюівав та провів активний громадський діяч, психолог Сергій Терентьєв. В ході заняття тренер у цікавій та змістовній формі ознайомив присутніх зі шляхами успішної комунікації між усіма учасниками навчально-виховного процесу. Содіваємось на подальшу співпрацю, адже дієве партнерство-успішна школа.

Заступник директора НВК№12 Середюк О.В.

 

Незвичайний урок

Сьогодні, в день народження великого Кобзаря, діти 3-Д класу мали цікавий та незвичайний урок. Святково вдягнені у традиціях українських вишиванок вони декламували вірші Тараса Григоровича Шевченка. 
Ціково, що діти вивчили різні вірші, попередньо не обговорюючи, хто що вчитиме.
Вчитель, Брега Ніна Іванівна, подала ідею долучити до уроку і нас, батьків. І ви знаєте, дітям це настільки сподобалось! Ідеї спільних уроків - це надзвичайно цікаво та корисно. Коли ми, мами, прочитали вірші на початку уроку діти були приємно здивовані! А як нам було приємно та цікаво спостерігати за ними!!! Дякуємо за нові ідеї та їх втілення!

Джерело - www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1493446830675279/ - за 9 березень о 11:35

 

Флешмоб на уроці читання

За ініціативою батьків 3-Б класу НВК-12 (кл.керівник Лапчук В.Б), діти яких навчаються за програмою "Інтелект України", на уроці читання був проведений флешмоб , присвячений дню народження Кобзаря. Діти разом з батьками розповідали вірші та співали пісні Т.Г.Шевченка.

Джерело - www.facebook.com/groups/nvk12rvua/permalink/1494448480575114/ за 10 березень о 8:27



 

Вітаємо!

 

Вітаємо лауреатів конкурсу шкільних проектів "Усна історія" Труш Олександру, Ваврик Анастасію та Петрук Аллу. Мета конкурсу - вивчення новітньої історії з точки зору мультиперспективності. У ході проекту учні навчились формулювати питання, робити інтерв'ю, аналізувати його, бачити поле для дискусій. Роботи були виконані за методикою "Oral histori". Робота Труш Олександри та Ваврик Анастасії "Правда потрібна завжди", координатором якої є вчитель історії та правознавства Жагаріна Ольга Олександрівна, увійшла в десятку найкращих та буде опублікована.


 

Тиждень правознавства

Впродовж 5-9 грудня в НВК 12 відбувася тиждень правознавства . Щиро радіємо тому , що вдалося реалізувати та провести всі заплановані зустрічі, екскурсії , бесіди , круглі столи , тренінгові заняття , тематичні уроки.

Переглянути фото...

 

НВК №12 м.Рівного запросив на навчання дітей з м.Маріуполя

У рамках реалізації проекту «Схід і Захід разом» та з метою налагодження дружніх зв’язків між однолітками східних і західних областей, НВК №12 м. Рівного за ініціативи шкільного учнівського парламенту запросив на навчання дітей з м. Маріуполя на період від 5 по 10 грудня 2016 року. 5 грудня навчальний заклад радо зустрів делегацію учнів та вчителів Маріупольського міського ліцею. Проект розпочався з урочистої зустрічі та екскурсії по школі. Гості з Маріуполя побували на уроках рівненських школярів, відвідали цікаві пізнавальні заходи: засідання ШЕК «Ти маєш право на життя.Ти маєш право не бути жертвою війни», майстер-клас «Виготовлення новорічних сувенірів», експрес-гру «Порушення прав у казках», годину історичної пам’яті, тренінг на тему «Загальні права людини» та пішохідну екскурсію по місту «Рівне вечірнє». Учасники проекту висловили сподівання, що така зустріч допоможе їм поспілкуватися з однолітками, поміркувати над тим, як не допускати жахіть війни та обмінятися культурними традиціями. 
Другий та третій дні перебування маріупольських школярів у Рівному стали не менш цікавими та захоплюючими, принесли нові враження, здобутки, сподівання: юні гості знайомилися з культурою Рівненщини, її традиціями і звичаями під час відвідування музею Просвіти.

 

Навчання в Україні краще…

23 листопада в НВК №12 між учнями 8-10 класів відбулись дебати на тему: «Навчання за кордоном краще».

В ході дебат, Дрозд Світлана, Мосійчук Вероніка та Савінський Тарас  виступали за пропозицію, тобто підтримували дане твердження і доводили, що навчання за кордоном краще. Команда опозиції- Марченко Михайло, Балух Світлана та Солончук Тимофій доводили про те, що навчатись в Україні доступніше, психологічно краще. Тези  учнів команди опозиції виявились більш переконливими і вони отримали перемогу. Діти були досить зацікавлені  грою і з нетерпінням чекають міського конкурсу.

Переглянути фото...

 

Зустріч з працівником РМВДРАЦС

 

З метою реалізації стандартів демократичних змін,а саме стандарту щодо налагодження партнернерської роботи та співпраці з батьками та місцевою громадою-у НВК12 м.Рівного відбулася зустріч з працівником Рівненського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Рівненській області.Тема зустрічі:"Державна реєстрація народження вільно доступною для всіх дітей незалежно від їхнього походження та соціального статусу".

 

 

НВК 12 - класна родина!

В рамках реалізації Всеукраїнської програми "Демократична школа"та з метою поглиблення знань учнів з ОДГ/ОПЛ на цьому тижні у НВК12, учителем правознавства О. Жагаріною, було проведено тренінги для лідерів учнівського самоврядування на теми, які є актуальними для дітей. Під час тренінгів учні своїми діями та висновками довели свою активну громадянську позицію та небайдужість до проблем сьогодення. Діти доволі по-дорослому визначали найважливіші пріоритети у житті. В 7-А класі (кл. керівник О. Місюра) з ініціативи дітей розпочато спільно із батьками учнів цікаву профорієнтаційну роботу.А саме, батьки учнів на виховних годинах розказують про свої професії. Заплановано проведення стажування учнів школи в установах та організаціях, де працюють батьки. Приємно, що учителі школи використовують неформальні інноваційні тренінгові форми роботи з дітьми та батьками. Радію з того, що учні, їх батьки та учителі НВК 12 - одна велика класна родина.

Директор НВК №12 Лагодюк Вікторія Юріївна

Переглянути фото...