Збереження товариських шкільних відносин
Якось четвертокласники міркували над важливими питаннями: - як зберегти у класі доброзичливу атмосферу? - що варто робити, щоб кожному (і школяру, і вчителю) було у класі комфортно?
Питання актуальні, бо ці школярі "стоять на порозі" переходу у середню ланку навчання. Тому важливо цінувати товариськість, підтримку, упевненість у власних силах, толерантність, вміння конструктивно вирішити суперечку, бажання допомогти, поважати особисті межі оточуючих... Дитячі міркування реалізувались у арт-проекти. 4А клас (Олена Мусійчук) створив "серце доброти". Учні Людмили Шквородюк (4Б клас) зріднили долоньки у "колі підтримки". 4В клас (Жанна Герасимович) об'єднав "проміння" думок у "класне сонце". Вихованці Олени Грицюти (4Г клас) виростили та уквітчали "дерево мрій". А ліцеїсти 4Д класу (Людмила Мартинюк) звели "будинок правил класу". Приємно, що дівчатка-медіатори, семикласниці Анна, Надія та Софія допомагали в оформленні арт-проектів, тим самим зберігають наступність товариських шкільних взаємин. Дякуємо ЗСУза можливість міркувати, творити, розвиватись під мирною блакиттю.