Збереження шкільної мотивації ліцеїстів
Разом з психологом Світланою Баранюк гортали сторінки теоретичного дайджесту. Працюючи у групах, заповнювали пазли «Складові мотивації школяра», ще раз підтвердили, що сфер шкільного життя багато, тож кожен учень може почуватися реалізовано. Педагоги підтвердили, що одним з емоційних методів розвитку мотиваційної сфери дитини є навчально-пізнавальна гра, тому й самі об’єдналися у команди для гри «Уважні шеренги»: було весело, драйвово, ресурсно.
Викликало дискусію питання використання покарання, осуду, як методу зміцнення зовнішньої мотивації. Тут вчителі поуправлялися у техніці «Я-повідомлення».
Дійшли згоди, що зберегти бажання дитини вчитися, пізнавати нове можна за підтримки батьків і тандему співробітництва «вчитель-родина». Тому у педагогічній мозаїці напрацювали форми співпраці з батьками щодо розвитку освітньої мотивації школярів.
Підсумовуючи, проговорювали: так, зараз ой непросто змотивувати дитину зі стресовими ознаками навчатися. Разом з тим, школа є місцем неймовірних відкриттів та нових ідей.