gototopgototop

Вчителі 1-их класів, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

Розвиток дитини, її інтелектуальних та творчих якостей є пріоритетним напрямом у професійній діяльності вчителя початкових класів. І реалізовувати його нам допомагає діяльність за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».

У навчанні учнів за програмою «Інтелект України» найбільш розповсюджені такі освітні моделі:

  • модель прискорення;
  • модель поглиблення;
  • модель збагачення;
  • модель проблематизації.

Таке активне навчання передбачає застосування різноманітних методів, які стимулюють пізнавальну активність і самостійність учнів, розвивають уяву, формують творче мислення, допомагають дітям уявити себе в різноманітних життєвих ситуаціях.

Діти із захопленням виконують вправи «Спів складів», «Веселий папуга», «Повітряні кульки», «Фотоапарат», змагаються під час виконання вправи «Перегони», вчаться формулювати і зв’язно висловлювати особисту думку з тих чи інших питань, знаходити власні варіанти вирішення проблемних завдань.

Важливим моментом проекту є формування емоційно-позитивного стану дитини в процесі навчання. Це відбувається через незвичну добірку видів завдань: виконання пісень під караоке, читання казок способом стеження за диктором, презентації, робота з уривками мультфільмів та пошук переглянутого в тексті тощо…

Навчання за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» проходить в атмосфері довіри та взаємодопомоги, дітям цікаво робити відкриття, усвідомлювати важливість здобутих знань. Саме за таких умов можливе виховання особистості, підготовленої до майбутнього життя, коли необхідно буде самостійно розв’язувати проблеми та приймати конкретні рішення, бути компетентним.