gototopgototop

Вчителі української мови в початкових класах Климюк О.В. та Марушкевич Л.В.

Програма, з такою гучною назвою вирізняється з-поміж інших темпами здобуття учнями знань, ілюстративністю, науковістю, доступністю поданої інформації, формуванням комплексу знань, умінь і навичок для всебічного розвитку особистості. Це нова якість освіти, новий підхід до навчання.

Як показує практика, учні, які навчаються за проектом “Інтелект України” набувають необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки швидких реакцій, у дітей  розвиваються пізнавальні процеси – сприйняття, пам’ять, мислення, уява й увага.

Як вчителі, зазначимо, що матеріал викладений в доступній і зрозумілій формі, завдання заставляють думати, проявляти свою уважність та активність на уроках, вчать швидко орієнтуватись у своєму зошиті, розвивають творчі здібності. Послідовність в завданнях вивело найголовнішу тезу і напрямок у навчанні – “систематичне повторювання одного й того ж правила приводить до його запам’ятовування”.

Програма з української мови за даним проектом потребує значних зусиль для її засвоєння, оскільки насичена складним теоретичним змістом.

Але побудова зошита з друкованою основою дозволяє повністю засвоїти новий матеріал, оскільки чітка система вправ на закріплення та повторення сприяє глибокому усвідомленню навчального матеріалу. Значну роль у формуванні орфоепічних та орфографічних навичок відіграють вправи із словниковими словами. Збагаченню мовленнєвого запасу учнів сприяють завдання із фразеологізмами. Уроки урізноманітнені  текстами народознавчого змісту, музичний супровід яких сприяє патріотичному вихованню кожного школяра.

Система тестових та мовних вправ у “Великих перегонах” та конкурсах “Найрозумніший”   дозволяє виявити рівень навченості кожного учня та корегувати їх. Вправи для домашнього виконання розроблені таким чином, що дозволяють вчителеві здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до кожного учня.

Полегшує роботу вчителя добірка фактичного матеріалу до уроків розвитку зв’язного мовлення. Мультимедійними засобами забезпечується

вплив на образне сприйняття навколишнього світу та емпатії.

Впевнені, що навчаючись за даною програмою учні не втрачають інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв’язкам, засобам наочності та відеоматеріалам, об’єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим.

Нам, як вчителям української мови, в значній мірі полегшилась підготовка до уроків, а мультимедійне унаочнення дозволило зробити їх

яскравими та насиченими.

Ми вдячні науково-педагогічному проекту “Інтелект України”

за новизну та інноваційний підхід у здійсненні освітньо - виховних завдань.