gototopgototop

Учасники студії «Юна леді» привітали вчителів із професійним святом

Під час концерту, присвяченого Дню працівників освіти, учасники студії «Юна леді» приєдналися до  привітань вчителям НВК №12 та подарували незвичайний подарунок – дефіле маленьких чарівних принцес.

Активну участь у підготовці дефіле взяли батьки 1-А та 1-В класу, які разом з дітьми  готували та оздоблювали святкові сукні, були частими гостями на заняттях, відвідували репетиції, активно співпрацювали між собою. Результатом стала феєрія барв, позитивних емоцій та незабутніх вражень.

Переглянути фото...

На базі НВК №12 студія «Юна леді» працює перший рік. У ній навчаються учні молодшої школи.

Програма студії «Юна леді» передбачає інноваційне навчання орієнтоване на формування готовності дитини до динамічних змін у соціумі за рахунок розвитку творчих здібностей, різноманітних форм мислення, а також здатності до співпраці з іншими людьми.

Заняття дитини в студії сприяє створенню  ситуації  успіху  для  формування  освіченої, морально і фізично здорової, естетично розвиненої, трудолюбивої, життєтворчої особистості. Діти вивчають основи ораторського та сценічного мистецтва, етикет, елементи композиції та колористики, основи декоративно-ужиткового мистецтва.

Особлива увага приділяється співпраці дитина-вчитель-батьками  під час проектування костюмів, де діти  не просто демонструють моделі одягу, а й разом з батьками стають активними учасниками їх створення.

Пріоритетами студії є:

  • всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння пізнавати світ, його красу та неповторність;
  • індивідуальний розвиток дитини, розкриття її творчого потенціалу через реалізацію особистісно-орієнтованого навчання;
  • формування системи компетентностей як основи для навчання впродовж життя;
  • формування стійких навичок послідовності, системності  у виконанні будь-якої роботи;
  • розвиток моторики, мовлення, логічності мислення;
  • набуття особистого досвіду культури спілкування і співпраці у різних видах діяльності, самовираження у творчих видах завдань;
  • ознайомлення  із національною культурою та особливостями народних ремесел.