gototopgototop

Бесіди на тему: "Цілеспрямоване життя"

Розпочали серію бесід на тему: "Цілеспрямоване життя" з учнями 8Г класу.
Коментуємо.
Цікавий клас. Розумна молодь. Далі буде.

Фото -

 

Запрошення-перепустки на пробне ЗНО

Додаток до листа РОІППО

від 21.02.2019 № 01-11/171

Запрошення-перепустки на пробне ЗНО уже

на інформаційних сторінках!

Львівським регіональним центром оцінювання якості освіти здійснено розподіл учасників пробного ЗНО за пунктами проведення.

З 25 лютого 2019 р. учасники Волинської, Львівської, Рівненської областей, які зареєстровані на пробне зовнішнє незалежне оцінювання, мають можливість роздрукувати запрошення-перепустку для участі у пробному тестуванні.

Для цього необхідно зайти на «Інформаційну сторінку (пробне ЗНО)» (за логіном та паролем, який отримали під час реєстрації) на сайті ЛРЦОЯО http://lv.testportal.gov.ua

Нагадуємо, що допуск учасників у пункти проведення пробного ЗНО здійснюється за наявності документа, що посвідчує особу (паспорта чи свідоцтва про народження), а також запрошення-перепустки у дні проведення тестувань з 10.15 год. до 10 год.50 хв.

Календар пробного ЗНО -2019

16 березня 2019 р. – українська мова і література

23 березня 2019 р. – історія України, математика, іноземні мови, географія,

фізика, хімія, біологія.

Зроби крок до успіху!

 

Конкурсна програма «Міс – весна»

Нарешті дочекалися конкурсної програми «Міс – весна» учні 6-Г класу. У змаганнях брали участь всі дівчатка класу. За кольором квітки вони були розділені на дві команди: «Троянда» і «Лілія». Програма складалась з 5 конкурсів: «Що ти знаєш про володарку 2019 року?», «Попелюшка» , «Подарунок», «Вгадай що це?», «Ми на день народженні». Творчість, артистичність, дотепність, кмітливість, чудовий настрій, дружні відносини допомагають учням бути впевненими у собі. Незалежно від того, яка команда перемогла, кожна учасниця отримала вітальну листівку «Міс – весна».
Класний керівник Бугайчук О.О.

 

Фото -

 

Тм "Щедрик" подарувала рівненським школярам справжнє свято

7 березня в НВК №12 відбулось нагородження учасників конкурсу «Щедрик - смак дитинства». Начальник відділу продаж молочної продукції Сорочан Світлана та керівник інтернету магазину Анна Веренцова вручили дітям грамоти та подаруночки зі смачною продукцією від Тм «Щедрик» за колективну творчу роботу. Учні 2-Д класу під керівництвом класовода Кадепської Г.М. підготували віршовані привітання з ювілеєм торгової марки «Щедрик».

 

Фото -

 

Школа енергії

Цікаво вивчати все про енергію, якщо в твоій школі працює «Школа енергії». Дякуємо Височанській Т.В. та учням десятого класу за проведені досліди, експерименти, демонстрацію роботи «розумного будинку».

 

Фото -

 

Найщиріші вітання зі святом Весни!

Миру, добробуту, любові, сонячного тепла, здоров'я, яскравих весняних емоцій та вражень. 
Нехай щастя ніколи не проходить повз Вас, нехай буде з Вами щомиті.

НПП "Інтелект України"

 

Гете-інститут

7.03.2019
Завдяки співпраці з Гете-інститутом продовжуємо вивчати систему освіти Німеччини. Сьогодні відвідуємо школи у м. Берліні. Маємо можливість побувати на уроках. Усе банально просто. Учителі зосереджені тільки на навчанні та розвитку дітей ( методи, форми, технології, проекти тощо), нічого іншого! Життя школи підпорядковане чітким правилам. Дзвінки на уроки відсутні:)Дивовижним є те, що немає метушні і ніхто нікуди не поспішає, водночас немає спізнень на уроки. Взаємоповага та навчання тут у пріоритеті. На перервах вражає відносна тиша. Тут створено умови для всіх і окремо для кожного. На уроках діти навчаються, а на перервах - відпочивають, бешкетують, займаються спортом на майданчиках школи. Не повірите, але в технологічно розвиненій Німеччині не видно дітей, яких поглинули ґаджети. Учні вмотивовані та повністю самостійні й відповідальні за свої вчинки. Інноваційні та інформаційні технології наявні, але не домінують. Живе спілкування - понад усе. Академічна свобода педагогів! Нікого не цікавить, як ти навчаєш, важливим є кінцевий рівень знань. У класних журналах тут фіксують лише тему уроку та прізвища відсутніх учнів ( ніяких оцінок!). Оцінювання  вчителі ведуть у своїх записниках, і доступ до цієї інформації мають лише батьки і тільки на письмовий запит. Учителі, діти їхні батьки - усі виконують свою місію з усвідомленням відповідальності за кінцевий результат.

Фото -


 

Гете-інституті - знайомство з системою освіти Німеччини

06.03.2019 гостинна зустріч в Гете-інституті - знайомство з системою освіти Німеччини. Вражає те, що, провчившись у школі дев'ять років, діти можуть не отримати документа про освіту, якщо не матимуть базових знань з основних предметів. Коротко і чітко: не хочеш учитися - іди працювати. Держава створює умови, а ось відповідальність за навчання дітей покладено на сім'ю. У центрі, безперечно, дитина, однак повага до - вчителя перш за все.

 

Фото -

 

Prometheus

Анонс над яким ми працювали рік. Проект, що з вашою допомогою, може змінити якість навчання для мільйонів учнів по всій країні. Prometheus запускає безкоштовні онлайн-курси для підвищення кваліфікації вчителів від Массачусетського технологічного інституту, Колумбійського та Квінслендського університетів!

Якість освіти не може бути вищою за якість підготовки вчителів, що викладають в школах. Сьогодні державна система підготовки і перепідготовки вчителів в Україні перебуває в кризовому стані. На щастя, новий закон «Про освіту» знищує цю державну монополію і дозволяє вчителям проходити обов’язкове щорічне підвищення кваліфікації в найрізноманітніших освітніх організаціях за власним вибором.

Користуючись цією унікальною можливістю, Prometheus та Центр інноваційної освіти “Про.Світ” за підтримки Nova Ukraine отримали дозвіл на дубляж українською мовою чотирьох онлайн-курсів для вчителів легендарного Массачусетського технологічного інституту, Колумбійського та Квінслендського університетів. Відтепер українські вчителі зможуть безкоштовно підвищувати свою кваліфікацію за допомогою передових онлайн-курсів найкращих університетів світу на Prometheus – а отримані ними сертифікати мають бути зараховані державою в якості підвищення кваліфікації.

Цей проект відкриває доступ до світової науки про викладання для півмільйона українських вчителів. Змість застарілих лекцій з 90-их років вчителі отримають доступ до результатів передових досліджень і методик викладання найпрестижніших світових університетів. Онлайн-курси, які ми анонсуємо сьогодні, зможуть допомогти покращити якість навчання для мільйонів українських учнів завтра.

Онлайн-курси Prometheus для підвищення майстерності вчителів доступні за цим посиланням - https://prometheus.org.ua/courses-for-teachers. Тепер все залежить від того, щоб якомога більше вчителів дізналися про цю можливість - ми просимо вас підтримати проект репостом!

Онлайн-курс Педагогічного інституту Колумбійського університету «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади. Слухачі дізнаються про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На слухачів чекають практичні застосування когнітивної науки для викладання в школі: обрання ефективних стратегій викладацької діяльності, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та розробки дитиноцентричних навчальних планів.

Як зробити наших учнів та школи успішними? Професії майбутнього потребуватимуть творчого мислення, вміння розв’язувати складні задачі та ефективно комунікувати, але як цьому правильно навчати? Як об’єднати лідерів змін для вироблення системних рішень для подолання освітніх викликів? У всьому цьому може допомогти знаменитий метод дизайн-мислення, започаткований в Стенфордському університеті. А розібратися з ним детально допоможе курс Массачусетського технологічного інституту «Дизайн-мислення в школі».

Кожен чудовий вчитель та кожен чудовий навчальний заклад постійно працює над покращенням умов для навчання. Ми сподіваємось, що наші учні будуть навчатись протягом життя, тож і ми як вчителі маємо постійно вчитись та самовдосконалюватись. Курс Массачусетського технологічного інституту «Впровадження інновацій в школах» створено для освітніх лідерів (від вчителів до директорів шкіл), які хочуть впроваджувати інновації у своїх навчальних закладах.

Курс університету Квінсленду «Глибинне навчання через трансформаційну педагогіку» розповідає про глибинне навчання поєднуючи новітні дослідження з когнітивної психології, сучасні освітні теорії та різноманітні підходи нейронауки. Глибинне навчання заохочує учнів розв’язувати проблеми творчо і працюючи в командах, набувати навичок навчання протягом життя та використовувати широкий спектр новітніх цифрових технологій для покращення процесу навчання.

 

Засідання динамічної майстерні вчителів

21 лютого у Рівненському НВК N 12 відбулося спільне засідання динамічної майстерні вчителів природознавства, математики, української мови, які працюють за НПП «Інтелект України» міста та школи технологічної майстерності учасників Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України» вчителів області . Координатори міської динамічної майстерні: Гуменюк Л. М. (математика), КоломисГ. Г. (українська мова), Букша Н. В. (природознавство)-методисти КУ «Рівненський міський методичний кабінет». Координатор проекту в області Андрійчук В. В., методист РОІППО, розповіла про впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в закладах освіти Рівненської області. Директор Рівненського НВК N12 Лагодюк В. Ю. привітала гостей у своєму закладі, ознайомила з історією роботи за проектом. Також детально розказала про поліфункціональний урок у базовій школі. Після теоретико-практичного модуля вчителі математики, української мови та природознавства працювали окремо у своїх секціях. Тема секцій: «Теоретико-практичні та методичні основи навчання математики (української мови, природознавства) у п’ятих проектних класах». Секція1. Учителі математики п’ятих класів закладів освіти. Модератор секції: Гуменюк Л. М., методист КУ «Рівненський міський методичний кабінет». Коуч секції: Ніколайчук О. І., заступник директора Рівненського НВК N12. Учителі, які виступали з доповідями: Іванкова Н. В., ЧерноваВ. В. Секція 2. Учителі української мови п’ятих класів закладів освіти. Модератор секції: Коломис Г.Г., методист КУ «Рівненський міський методичний кабінет». Коуч секції: Кішеньчук В. В., заступник директора Рівненського НВК N12. Також виступали вчителі української мови Рівненського НВК N12: Венцурик Л. М., Шамрик О. Я., Сорока І. В., Вітковська О. П. Секція 3. Учителі природознавства п’ятих класів закладів освіти. Модератор секції: Букша Н. М., методист КУ «Рівненський міський методичний кабінет». Коучі секції :Мотузко О. В., Бондарук Л. В., заступники директора Рівненського НВК N12. З доповідями також виступали учителі природознавства та географії Рівненського НВК N12: Качараба О. П., Кирилюк О. В.. Учасники всіх секцій отримали домашнє завдання опрацювати вимоги програм із навчальних дисциплін. По закінченню роботи в секціях директор Рівненського НВК N12 , координатор проекту та коучі підвели підсумки роботи в секціях. Робота була дуже плідною. Учителі-предметники області та міста з’ясували дуже багато питань щодо роботи в проекті «Інтелект України».



 

Ранкове коло

Весна - час нових надій, пробудження природи, тепла і яскравих фарб. Учні НВК-12 у ранковому колі вітають з початком весни та дарують Вам ласкавий і весняний настрій.


 

Учнів запрошують на конкурс малюнків на космічну тематику

 

Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі». Другий день

Другий день семінару вчителів німецької мови у рамках співпраці з Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі» підійшов до закінчення. Готові втілювати нові ідеї разом з вчителями-предметниками на CLIL-уроках.

 

Фото -

 

Весна розпочалася зі свята

Весна в 2-А класі розпочалася зі свята,на яке зібралася вся дружня класна родина. Класний керівник Ніна Петрівна та її учні підготували святковий урок позакласного читання і подарували кожній мамі і бабусі прекрасне свято,частину свого тепла та любові. А також діти підготували подарунки зроблені власними руками. Лунали слова привітання, прислів‘я про мам,пісні та вірші.
Від імені усіх батьків хочу висловити слова вдячності прекрасному педагогу Ніні Петрівні за гарне свято!
Вітаємо усіх учителів з наступаючим 8-м березня!

 

Фото -

 

Конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей»

З метою виховання ціннісного ставлення до свого життя і здоров’я, життя і здоров’я оточуючих, формування високої культури безпеки життєдіяльності, популяризації питань охорони праці та з нагоди відзначення Всесвітнього дня охорони праці у 2019 році у лютому рівненські школярі змагалися у Всеукраїнському  конкурсі дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей». Роботи були виконані за тематикою безпечного ведення робіт у вугільній, деревообробній промисловості, сільському, лісовому, ліфтовому господарствах, освіті, медичній сфері, будівництві, на транспорті тощо. Надзвичайно активними виявилися учні 2-В класу. Багато малюнків намалювали також учні 1-В, 2-А, 2-Б, 2-Г, 3-В, 3-Д, 5-Г,10-В. Не були осторонь і учні 3-Б, 3-Е, 4-Г, 5-А, 5-Б, 5-В, 5-Е, 6-Г, 6-Д, 8-Д, 10-Б класів.

Призери шкільного конкурсу: ІІ місце – Велігурська Уляна, 2-А кл., Леськів Владислав, 3-Д кл., Швайчук Ніка, 1-В кл., Легкий Максим, 2-А кл., Шмига Анастасія, 3-Б кл., Ситенко Олександра, 10-В кл.,

ІІІ місце: Кухар Єлизавета, 2-в кл., Радченко Владислава, 4-Г кл., Дудко Анастасія, Мельничук Дарія, Салійчук Ангеліна, 5-Г кл., Пташинська Марія, Костюк Віолета, Шеремета Світлана, 5-Г кл., Ля Роза Наталія, Філіпчук Єлизавета, Потапчук Катерина, Сорока Катерина, Супрунюк Анна, 8-Д кл., Яворський Володимир, Паламарчук Андрій, Парчук Артем, Сало Роман, 10-Б кл.

Переможцями шкільного конкурсу малюнків стали учні 2-В класу Сахнюк Анна та Кучерук  Владислав, учениця 3-Д класу Поліщук Ангеліна та 10-В класу Данчук Тетяна. Їх роботи було надіслано на міський (І-ий відбірковий регіональний тур) конкурс малюнків, за підсумками якого робота Сахнюк Анни посіла І місце в категорії малюнків вікової групи 6-10 років.

Вітаємо переможців та призерів конкурсу!

Бажаємо безпечної праці, творчого натхнення!

Слова вдячності висловлюємо батькам учнів та класним керівникам за допомогу в організації конкурсу.

 

Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі». Перший день

Перший день семінару у рамках співпраці з Goethe-Institut «Мережа для сталого розвитку-CLIL у моїй школі». Метою семінару є підвищення кваліфікації вчителів німецької мови, розвиток педагогічно-дидактичних навичок у сфері CLIL, а також ознайомлення з методами роботи з виданнями LINGO для використання під час уроків та розробка уроків з використанням матеріалів LINGO.

 

Фото -